Metai — 2024

Surask kavą

Peržiūrėti
01 /

APIE PROJEKTĄ

Backstage – tai ne tik skrudykla, tai – unikali bendruomenė, kuri jungia kavos mylėtojus visame pasaulyje. Nuo ūkininkų ir eksportuotojų iki klientų ir kavos gurmanų, Backstage puoselėja ryšius ir kartu žengia į nepamirštamos kavos keliones. Backstage komanda – tai tyrinėtojai, nuolat ieškantys ne tik geriausių kavos pupelių, bet ir įdomiausių skonių. Jie keliauja į tolimiausius ir egzotiškiausius pasaulio kampelius, atrasdami naujas receptūras ir kavos rūšis, vėliau siūlydami jas kavos mėgėjų ratui Lietuvoje.

  • SRITIS
    Kava
  • NUOTRAUKOS
    Martyna Paukštytė
  • ĮGYVENDINOME
    Prekės ženklo sistema / Pakuočių dizainas / Vizualiųjų komunikacijų dizainas / Įvaizdžio kryptis
02 /

PROJEKTO POREIKIAI

Visi žino „Backstage“ už savo nepriekaištingą rūšinės kavos atrinkimą. O tai sudėtingas, bet ir įdomus procesas, reikalaujantis kruopščių paieškų bei degustacijų. Tačiau viso to tikslas – jog kiekvienas kavos mėgėjas galėtų gauti kuo daugiau iš kavos puodelio, įskaitant skonio natas, skrudinimo profilį, apdorojimo metodą, kilmės regioną ir netgi kavos auginimo aukštį virš jūros lygio. Atverdami kavinę 2017 m., „Backstage“ įkūrėjai labiau susitelkė į kavos kokybę ir reprezentaciją, o ne į bendrą identitetą. Jis tuo metu buvo įkvėptas kavinės herojės Bakaros – vieno iš įkūrėjų šunį, dažnai matomą jų kavinėse. Tačiau dabar, įgavus pagreitį, vieno simbolio nebeužtenka aiškiai apibrėžti „Backstage“ tapatybę bei vertybes, taip pat užtikrinti sklandų perėjimą iš kavinės į skaitmeninę aplinką, kurioje jie pradėjo siūlyti naujas paslaugas.

03 /

DIZAINO KURIAMA VERTĖ

Keliaudami po pasaulį „Backstage“ susipažino su kavos augintojais ir suprato, koks svarbus yra ryšys, atvirumas, pasinėrimas į kultūrą bei viso pupelių auginimo proceso supratimas. Todėl natūraliai kilo mintis sukurti naują identitetą, kuris parodytų „Backstage Roasters“ kaip smalsų keliautoją. Šis įvaizdis tapo nuotykių, tyrinėjimų ir pasakojimų deriniu. Mūsų tyrimų metu, įkvėpimo semiamės iš XX amžiaus 7-ojo dešimtmečio filmų plakatų, ypač tų, kuriuose vaizduojami drąsūs lobių ieškotojai, keliaujantys į naujus kraštus. Šie plakatai atspindi „Backstage“ esmę, kuri dabar perteikiama naudojant žemės spalvų paletę, eklektiškus šriftus, plakatų stiliaus elementų išdėstymą ir senovines nuotraukas.

 

Siekiant dar labiau sustiprinti naująjį „Backstage“ pasakojimą, buvo sukurti 10 išskirtinių lipdukų, kiekvienas su savotišku simboliu, reiškiančiu kavos kilmę. Šie atskiri lipdukai yra tarsi konkretūs kavos kultūrinio paveldo sąryšiai (panašiai kaip kelionėse surinkti suvenyriniai pašto ženklai). Meistriškai suderintas trijų unikalių šriftų derinys leidžia lengvai sužinoti svarbią informaciją, taip pat kavos mėgėjams padeda nesunkiai atpažinti „Backstage“ kavą. Galiausiai, logotipas – stilizuota „B“ raidė – yra subtilus, bet galingas simbolis, tarsi nuvedantis mus į užkulisius, kur vyksta magiškas kavos paruošimo procesas. Šis logotipas ir kiekvienas identiteto elementas atspindi „Backstage“ norą dalintis savo istorija nuo pupelės iki pirmojo gurkšnio.