Uoga Uoga logotipas – tai ne tik ženklas, bet ir atspindys vertybių, kuriomis prekės ženklas tiki labiausiai, –jame slypi modernus požiūris į gamtos ir miesto harmoniją. Logotipas lengvai atpažįstamas ir universalus – jis puikiai atrodo tiek ant pakuočių, tiek skaitmeninėje erdvėje. Jo gyvybingumą pabrėžia du šriftai: Groteska ir Epilogue. Šių šriftų derinys sukuria išraiškingą ir dinamišką visumą, atskleidžiančią Uoga Uoga identiteto dvasią. Pagrindinės logotipo spalvos – dramblio kaulo ir juoda. Jas papildo spalvos, parenkamos pagal produktų ingredientus. Taip sukuriamas vientisas ir subtilus įvaizdis, atskleidžiantis Uoga Uoga gamtos įkvėptą filosofiją.
Naujasis Uoga Uoga identitetas atskleidžia „sultingą“ žinutę – kosmetika, kurios ingredientai randami gamtoje, iškart persiteikia ant plačiai mėgiamų produktų. Ta pati „sultinga“ žinutė kyla ir iš paties pavadinimo; todėl jis puikiai perteikia dinamišką prekės ženklo prigimtį. Skirtingai nuo daugelio butikinių prekės ženklų, Uoga Uoga yra ryškus ir spalvingas, išreiškiantis gyvas emocijas. Jis taip pat primena, kad visi esame skirtingi ir pasaulį suvokiame individualiai.
Uoga Uoga logotipas atspindi pagrindines vertybes, kurias jie brangina: modernų požiūrį į miesto ir gamtos sintezę. Logotipą galima kūrybingai panaudoti tiek ant pakuočių, tiek skaitmeninėje erdvėje, kartu su Groteska ir Epilogue šriftais. Naudojami kartu, šie šriftai sukuria išraiškingą ir dinamišką visumą, atskleidžiančią identiteto nuotaiką ir išsiskiriančią iš konkurentų, kurie dažniausiai naudoja geometrinius sans-serif šriftus. Pagrindinės spalvos yra dramblio kaulo ir juoda, kurias papildo spalvos, parenkamos pagal produktų ingredientus.