Nuoroda nukopijuota
Keliauk Lietuvoje

Mūsų identitetas – kur kas daugiau nei logotipas. Tai tipografikos, spalvų ir grafinių elementų rinkinys, atspindintis ne tik mūsų vertybes, bet ir komunikacijos tikslus. Vadovaudamiesi šiais aprašymais ir gairėmis, išlaikysime vientisą komunikaciją bei kursime ryšį su mums svarbiomis auditorijomis, stiprinsime prekės ženklo atpažįstamumą.

Apie
Keliauk Lietuvoje

„Keliauk Lietuvoje“ yra nacionalinė turizmo skatinimo agentūra, kurios tikslas – populiarinti keliones Lietuvoje tiek vietos keliautojų, tiek svečių iš užsienio tarpe ir kviesti juos patirti daugiasluosknį šalies paveldą. Kadangi Lietuva yra turtinga savo kultūra, gamta, sveikatinimo galimybėmis ir verslo aplinka, šalis gali pasiūlyti daugybę įkvepiančių patirčių. Mūsų vizualinio identiteto pagrindą sudarantys sluoksniai tampa unikalia vaizdine kalba ir logotipu, o šviesių bei ryškių spalvų paletė ir žaisminga tipografija suteikia prekės ženklui vieningumo bei draugiškumo jausmą.

Strateginė kryptis
Prekės ženklo esmė

 

PREKĖS ŽENKLO ESMĖ

Lithuania. Co-create Experiences

 

Pozicionavimo žinutė

 

POZICIONAVIMO ŽINUTĖ

Geriausios istorijos yra tos, kurias patiriame patys.

 

Pažadas vartotojui

Jau ne vieną šimtmetį kartu su pasauliu kurianti Lietuva pasižymi daugiasluoksniu paveldu. Nors pirmąkart čia atvykusį svečią tai gali nustebinti, daili šalies miestų architektūra ir sotūs nacionaliniai valgiai jungia ilgus amžius besipynusias tradicijas ir įtakas. Nenustojame ieškoti naujų būdų papasakoti pasauliui apie savo:

 

– Kultūros kodus,

– Tyros gamtos grožį,

– Jėgas atkuriančius sveikatinimo ritualus,

– Dinamišką verslo aplinką.

Logotipas
Logotipas

Nors logotipas yra tik nedidelė identiteto dalis, jis atspindi lengviausiai atpažįstamą prekės ženklo išraišką ir dėl to visuomet turi būti tinkamai naudojamas.

Subtiliai referuodamas į šalies paveldą, mūsų logotipas byloja apie daugiasluoksnę Lietuvą, kuri gali pasiūlyti daugybę skirtingų patirčių. Naudojamas kartu su spalvota, šilto tono tipografija, logotipas perteikia progresyvų bei prieinamą požiūrį.

Šią ir kitas logotipo versijas galit atsisiųsti spausdami nuorodą apačioje.

 

Atsisiųsti logotipo paketą

 

Logotipas skirtinguose fonuose

Pagrindinės logotipo spalvos – balta (#ffffff) arba tamsiai žalia (#003c3a). Logotipo spalvą parenkame pagal foną, kuriame jis naudojamas, taip, kad užtikrintume logotipo skaitomumą ir atpažįstamumą.

 

  • Tamsiai žalias logotipas šviesiame fone
  • Baltas logotipas tamsiame fone
Logotipo versijos

Žemiau pateikiame visas mūsų logotipo versijas. Pirminis ir antrinis logotipai turi lietuvišką ir anglišką versijas. Logotipo versiją parinkite pagal tikslinę auditoriją.

 

Pirminis logotipas 

Tai pirminė ir mūsų dažniausiai naudojama logotipo versija.

Antrinis logotipas

Tai antrinė logotipo versija. Ją naudojame atvejais, kai dėl maketo dydžio negalime naudoti pirminės.

Simbolis

Simbolį be teksto naudojame tik atvejais, kai mūsų prekės ženklo pavadinimas jau yra žinomas ir dėl to nėra reikalo naudoti pilnos logotipo versijos.

Saugos zona ir minimalus dydis

Logotipo saugos zona yra parametras, nusakantis, kokiu mažiausiu atstumu iki logotipo negali būti komponuojami jokie kiti elementai. Minimalus logotipo dydis nusako, kokį mažiausią dydį galime taikyti logotipui, kad užtikrintume jo skaitomumą tiek skaitmeninėje erdvėje, tiek spaudoje. Tai yra pagrindiniai parametrai leisiantys užtikrinti logotipo skaitomumą bei atpažįstamumą.

 

  • Pagrindinio logotipo saugos zonos aukštis turi būti perpus mažesnis už paties logotipo aukštį.
  • Minimalusis pagrindinio logotipo plotis turėtų būti ne mažesnis kaip 90 pikselių skaitmeninėje medžiagoje ir ne mažesnis kaip 16 milimetrų spaudoje.
  • Antrinio logotipo saugos zona yra nustatoma pagal logotipo aukštį.
  • Antrinio logotipo minimalus plotis turėtų būti ne mažesnis kaip 130 pikselių skaitmeninėje medžiagoje ir ne mažesnis kaip 40 milimetrų spaudoje.
  • Simbolio saugos zonos aukštis turi būti perpus mažesnis už paties logotipo aukštį.
  • Minimalusis simbolio plotis turi būti ne mažesnis kaip 24 pikseliai skaitmeninėje medžiagoje ir ne mažesnis kaip 5 milimetrai spaudoje.
Taisyklingas logotipo naudojimas

Logotipas naudojamas nepasuktas. / Išlaikytos logotipo proporcijos. / Atsižvelgta į logotipo saugos zoną. / Užtikrintas lengvas skaitomumas ant skirtingų fonų. / Naudojamos tik patvirtintos identiteto spalvos.

 

Netaisyklingas logotipo naudojimas

Pakeistos logotipo proporcijos. / Pakeistos logotipo dalys. / Neužtikrintas skaitomumas ant skirtingų fonų. / Naudojamos nepatvirtintos identiteto spalvos. / Logotipas naudojamas atskirame rėmelyje ar spalvos bloke. / Naudojamas šešėlis ar kiti grafiniai efektai.

 

Logotipo naudojimas kartu su Lithuania Co-create

Kai norime komunikuoti kartu su Lithuania Co-create – naudojame tokias sujungtas logotipų kompozicijas kaip nurodyta žemiau. Šioms kompozicijoms visuomet naudojame tik pagrindinę Keliauk Lietuvoje logotipo versiją. Kuriant maketus, galime naudoti tiek vertikalią, tiek horizontalią logotipų kompozicijas, parinkdami labiausiai tinkamą.

 

Atsisiųsti logotipus

 


 

Logotipų kompozicijos sukurtos vadovaujantis Lithuania Co-create identiteto kūrimo gairėmis, taip, kaip nurodyta žemiau.

Vertikalios logotipo versijos laukelio dydis Keliauk Lietuvoje logotipui nustatomas pagal Lithuania laukelio plotį – jį didinant 2 kartus. Horizontalios versijos laukelio dydis logotipui nustatomas pagal Lithuania laukelio aukštį – jį didinant 11 kartų.

Norėdami užtikrinti geriausią logotipų skaitomumą rekomenduojame jų nenaudoti mažesnių nei nurodyta žemiau. Vertikalios logotipo versijos mažiausias dydis skaitmeninėje erdvėje neturėtų būti mažesnis nei 275px, o spaudoje ne mažesnis nei 34mm. Horizontalios logotipo versijos dydis skaitmeninėje erdvėje ne mažesnis nei 385px, o spaudoje ne mažesnis nei 47mm.

 

 


 

Kaip ir visos Keliauk Lietuvoje logotipo versijos, taip ir šios, gali būti naudojamos tamsiai žalios (#003c3a) arba baltos (#ffffff) spalvos – priklausomai nuo fono kuriame jis naudojamas.

 

Spalvos
Spalvų paletė

Mūsų spalvų paletė atlieka svarbų vaidmenį komunikuojant mūsų požiūrį ir vertybes.

Žemiau pateikiama spalvų kombinacija padeda mums iškomunikuoti savo atvirumą bei draugiškumą ir tuo pat metu kurti drąsų bei dinamišką vizualinį identitetą. Mūsų spalvų paletę sudaro  šios pagrindinės spalvos: balta, tamsiai žalia, šviesiai žalia ir geltona. Antrinės mūsų spalvos yra: violetinė, rožinė, smėlio pilka ir juoda. Siekiant išlaikyti mūsų vizualinį identitetą, ši spalvų paletė turi būti naudojama tiek komunikacijoje, tiek skaitmeninėje medžiagoje ir spaudoje. Tam, kad būtų užtikrintas prekės ženklo atpažįstamumas, spalvas taip pat rekomenduojame  naudoti laikantis žemiau pateiktų proporcijų.

 

 

Pagrindinės spalvos
  • #003c3a
    Tamsi žalia
    R:0 G:60 B:58
    C:93 M:53 Y:65 K:53
    Pantone: 330
  • #c7e6dc
    Šviesi žalia
    R:200 G:230 B:220
    C:20 M:0 Y:15 K:0
    Pantone: 573
  • #ffeb50
    Geltona
    R:255 G:235 B:80
    C:0 M:5 Y:80 K:0
    Pantone: 106
  • #ffffff
    Balta
    R:255 G:255 B:255
    C:0 M:0 Y:0 K:0
    Pantone: White
Antrinės spalvos
  • #8c78d7
    Violetinė
    R:140 G:120 B:215
    C:60 M:60 Y:0 K:0
    Pantone: 2655
  • #e1b9ff
    Rožinė
    R:225 G:185 B:255
    C:20 M:35 Y:0 K:0
    Pantone: 2562
  • #a5a09b
    Smėlinė pilka
    R:165 G:160 B:155
    C:30 M:25 Y:30 K:10
    Pantone: 401
  • #000000
    Juoda
    R:0 G:0 B:0
    C:0 M:0 Y:0 K:100
    Pantone: Black 6
Tipografija
Pagrindinis šriftas

Parinktas šriftas suteikia formą mūsų vizualiniam identitetui, o naudojamas kartu su kitais dizaino elementais padeda įtvirtinti prekės ženklo unikalumą. Pagrindinis mūsų naudojamas šriftas – „Stabil Grotesk Regular“.

Jį naudojame antraštėms, paantraštėms ir teksto blokams. Tai modernus „grotesk“ tipo šriftas, kuriame dominuoja platūs išlinkiai ir žaismingi raidžių ornamentai, sukuriantys gyvą bei atvirą toną, kviečiantį turistus patirti Lietuvą.

Šviesiuose fonuose visuomet naudojame tamsiai žalią tekstą (#003c3a), o tamsiuose – baltą (#ffffff).

Atsisiųsti šriftą

 

 

Antrinis šriftas

Išskirtiniais atvejais mūsų naudojamas antrinis šriftas yra „Arial“. Tai sisteminis šriftas esantis visuose kompiuteriuose. Jį naudojame kuriant „Word“ ir „Excel“ dokumentus, parašus el. paštui ir kituose formatuose. Antrinio šrifto negalima naudoti viešinimui skirtoje medžiagoje kaip, pvz., lankstinukai, plakatai, tinklalapiai ir t.t.

Šviesiuose fonuose visuomet naudojame tamsiai žalią tekstą (#003c3a), o tamsiuose – baltą (#ffffff).

 

Nuotraukos
Nuotraukų stilius

Kadangi nuotraukos yra vienas iš esminių Lietuvos reprezentavimo elementų, itin svarbu jas naudoti tinkamai bei nuosekliai – taip, kaip nurodyta šiose gairėse.

Nuotraukas naudojame siekdami perteikti Lietuvos kraštovaizdžio ir jo siūlomų patirčių autentiškumą bei patrauklumą. Vengiame perdėto šalies romantizavimo pasitelkiant dirbtinius įvaizdžius, o jų vietoje naudojame kuo natūralesnes fotografijas.  Vaizdinėje medžiagoje taip pat siekiame nuotykio jausmą ir nuotaiką derinti su įdomiais bei patraukliais scenarijais, kurių centre –  Lietuvos kraštovaizdis. Dėl to prioritetą teikiame natūraliam apšvietimui, kontrastams ir spalvų balansui, o nuotraukose su žmonėmis ieškome natūralių pozų ir veido mimikos.

Mūsų nuotraukų stiliaus nuotaiką apibūdina šie raktažodžiai: #tikragamta / #bendruomenė / #laisvė / #nuotykis / #smaginuotaika / #ramybė / #atvirumas.

 

Tinkamas ir netinkamas naudojimas

Keli pavyzdžiai, ko reikėtų vengti renkantis nuotraukas:

 

Per daug sodrios ar dirbtinės spalvos. Tam, kad nuotraukos atrodytų natūralios ir ne pernelyg retušuotos, venkite spalvinių filtrų ir pernelyg sodrių spalvų.

Blankios spalvos. Tam, kad nuotraukos atrodytų kuo natūralesnės, naudokite natūralų spalvų balansą.

Prastas apšvietimas. Naudokite šviesias ir patrauklias nuotraukas, išskyrus atvejus, kai siekiama perteikti nakties laiką.

Dirbtinės scenos. Siekiant perteikti kuo patrauklesnes situacijas ir emocijas, venkite nuotraukų su nenatūraliomis pozomis ir dirbtine veido mimika.

Grafiškai manipuliuotos nuotraukos (keleto vaizdų klijavimas, formų ar proporcijų kraipymas, nenatūralūs koliažai). Autentiškai vaizduojant Lietuvos kraštovaizdžio grožį, venkite dirbtinai sukurtų, netikrų ir nenatūralių fotografijų.

Grafikos elementai
Apžvalga

Raštas

Siekdami dar labiau praturtinti savo vizualinį identitetą, naudojame unikalų raštą, kurio tikslas yra perteikti daugiasluoksnio šalies paveldo idėją. Rašto pagrindas – mūsų logotipe naudojamų stačiakampių (juos vadiname „sluoksniais“) kombinacija. Iš dalies permatomi ir tarpusavyje persidengiantys gradientiniai elementai praturtina mūsų vizualinę kalbą, suteikdami jai papildomo gyvybingumo ir judesio. Kaip bebūtų, šis raštas turi būti naudojamas tik atvejais, kuomet nėra galimybės vietoje jo naudoti nuotraukų.

Atsisiųsti grafikos elementus

 

 

Spalvų deriniai

Rašto spalvų deriniai

Iš viso naudojame tris spalvines rašto versijas. Pirmąją – šviesiausią – versiją naudojame atvejais, kuomet reikalingas švelnesnis komunikacijos tonas. Antroji, ryškesnė ir gyvybingesnė, rašto versija labiausiai tinka siekiant perteikti veržlumą, o trečioji, kiek tamsesnė, naudotina santūresnei, dalykiškai komunikacijai.

 

Grafinė sistema
Apžvalga

Mūsų naudojamą grafinę sistemą, kaip ir logotipą, sudaro iš dalies persidengiantys stačiakampiai elementai su užapvalintais kampais, iš kurių galima lengvai sukurti dinamiškų, bet kokiam formatui ar priemonei tinkamų, kompozicijų.

Priklausomai nuo panaudojimo tipo, galima išskirti 3 sistemos variantus:

 

  1. 01. Maketai su nuotrauka

  2. 02. Maketai su tekstu

  3. 03. Maketai su raštu

 

 

Grafinės sistemos savybės

Mūsų grafinė sistema turi 6-ias esmines savybes. Tam, kad būtų išlaikytas mūsų vizualinis identitetas, prašome remtis žemiau pateikiamomis taisyklėmis:

 

01.

Sluoksniai su užapvalintais kampais

Mūsų maketų pagrindą sudaro stačiakampiai sluoksniai su užapvalintais kampais. Siekiant nenukrypti nuo prekės ženklo identiteto, įsitikinkite, kad yra matomas bent vienas kiekvieno sluoksnio užapvalintas kampas.

02.

Kampų užapvalinimo lygis

Nuoseklumo dėlei, taip pat svarbu užtikrinti, kad užapvalinti kampai yra vienodų proporcijų. Šiuo tikslu prašome remtis šiomis taisyklėmis:

01. Užtikrinkite, kad visų maketo elementų kampai užapvalinti iki to paties lygio.

02. Užapvalinimo lygį parinkite atsižvelgdami į atvaizdo dydį.

Pvz., 500 x 500 pikselių dydžio atvaizdui naudokite 25 pikselių lygio užapvalinimą; 1000 x 1000 pikselių dydžio atvaizdui – 50 pikselių lygio užapvalinimą, ir t.t.

03.

Logotipo ir teksto spalva

Visuomet naudojame logotipą ir tamsiai žalią spalvą (#003c3a), dažniausiai baltame fone (galima naudoti ir kitas identiteto spalvas). Atvejais, kai fonas tamsus –  logotipui ir tekstui naudojame baltą spalvą (#ffffff).

04.

Logotipo vieta

Priklausomai nuo atvejo, logotipą galima dėti tame pačiame sluoksnyje, kaip ir tekstas arba atskirai – fone ar ant nuotraukos.

 

05.

Spalvos

Siekdami užtikrinti prekės ženklo atvirumą ir patrauklumą, į kiekvieną maketą įtraukiame baltos spalvos. Ją galima naudoti:

01. Bet kuriame sluoksnyje su tekstu.

02. Kaip foną.

 

06.

Paraštės

Tam, kad išlaikytume tinkamą elementų pusiausvyrą, naudojame žemiau pateiktuose pavyzdžiuose matomas paraštes.

01. Visų sluoksnių paraštės turi būti vienodos apimties (paraštės pavyzdyje yra pažymėtos tamsesne spalva).

02. Bet kuriame sluoksnyje esančių tekstinių elementų ir pačių sluoksnių paraštės turi būti vienodos (atitraukimai pavyzdyje pažymėti violetine spalva).

 

Maketai su nuotrauka

Maketai su nuotrauka

Kadangi esame įsitikinę, kad Lietuvos kraštovaizdį ir kultūrą geriausiai perteikia fotografija, dažniausiai naudojame maketus su nuotrauka. Apačioje esantys pavyzdžiai nurodo, kaip teisingai naudoti nuotraukas.

 

Vertikalūs maketai

 


 

Horizontalūs maketai

 


 

Kvadratiniai maketai

 

 

Maketai su tekstu

Maketai su tekstu

Atvejais, kai nuotraukos yra nereikalingos arba negalima jų naudoti, renkamės maketus vien su tekstu. Dinamikos jiems suteikiame teksto blokus paskirstydami per 2 sluoksnius.

 

Vertikalūs maketai

 


 

Horizontalūs maketai

 


 

Kvadratiniai maketai

 

 

Maketai su raštu

Maketai su raštu

Atvejais, kai naudoti nuotraukų negalima, o maketų vien su tekstu nepakanka, naudojame maketus su raštais. Tai suteikia mums galimybę praturtinti savo vizualinę kalbą, suteikiant jai papildomo gyvybingumo ir judesio.

 

Vertikalūs maketai

 

 


 

Horizontalūs maketai

 


 

Kvadratiniai maketai

 

 

Tinkamas ir netinkamas naudojimas

Keli pavyzdžiai, ko reikėtų vengti komponuojant maketus:

 

  • Įsitikinkite, kad sluoksnių kampai vieni kitų neuždengia – visuomet turi būti matomas bent vienas kiekvieno sluoksnio kampas.
  • Nedėkite paraščių aplink sluoksnius. Siekiant išlaikyti mūsų vizualinio identiteto nuoseklumą, bent vienas sluoksnio kraštas turi lygiuotis su maketo kraštu.
Vizualinio identiteto priemonės
Vizitinė kortelė

Vienoje pusėje – logotipas ant spalvoto popieriaus, kitoje – informacija, visuomet pateikiama naudojant maketą, kurį galite atsisiųsti paspaudę nuorodą apačioje.

Matmenys: 85 x 50 mm.

Atsisiųsti vizitinių kortelių maketą

 

 

Prezentacijų šablonas

Žemiau pateikiame kelias pavyzdines skaidres. Šiame dizaine kartu naudojami visi mūsų vizualinio identiteto elementai ir antrinis šriftas „Arial“. Norėdami jį apžiūrėti iš arti, atsisiųskite.

Atsisiųsti prezentacijų šabloną

 

 

Spaudos dizaino šablonas

Žemiau pateikiame kelis pavyzdinius puslapius, sudarytus naudojant mūsų spaudos dizaino šabloną A4 dydžio maketams. Šiame dizaine kartu naudojami visi mūsų vizualinio identiteto elementai. Ruošdami spaudos maketus visuomet naudojame Stabil grotesk“ šriftą.

Atsisiųsti spaudos dizaino šabloną

 

 

„Word“ dokumentų šablonas

Tai – mūsų „Word“ dokumentų šablonas. Visuomet naudokite „Arial“ šriftą, kurį galite atsisiųsti paspaudę nuorodą apačioje.

Atsisiųsti „Word” šabloną

 

 

Socialiniai tinklai

Nors socialiniuose tinkluose dažniausiai publikuojame nuotraukas, kartais taip pat naudojame ir maketus su tekstu ar kitais vizualinio identiteto elementais, pvz., kampanijų paveikslėliais, reklamomis ar kitu turiniu, kuriame naudojamas tekstas ar kiti identiteto elementai. Žemiau pateikiame 3 šablono versijas.

Atsisiųsti socialinių tinklų šablonus

 


 

 

Įrašų šablonų versijos

Daugiau pavyzdžių rasite atsisiuntę šablono maketus.

 

1. Maketai su nuotrauka ir tekstu

Kadangi mūsų kultūrą geriausiai iliustruoja nuotraukos, rekomenduojame šį maketą naudoti kaip pagrindinį.

2. Maketai su tekstu

Šį maketą rekomenduojame naudoti tik atvejais, kai įraše pateikiama daug teksto.

3. Maketai su raštu ir tekstu

Šį maketą naudojame tik atvejais, kai netinka nė vienas iš pirmųjų dviejų maketų.

Profilio viršelis

Kaip profilio viršelį rekomenduojame visuomet naudoti nuotrauką. Tam turime 2 skirtingus šablonus: su spalviniu sluoksniu ir be jo.

Parodų stendo dizaino gairės

Mūsų parodų stendo dizaino tikslas yra atskleisti ir pabrėžti „Keliauk Lietuvoje“ identitetą, kurios esmė – populiarinti Lietuvą kaip kelionių kryptį, siūlančią begalę įvairiausių patirčių.

Dėl to, esminis mūsų stendo akcentas – skirtingų dydžių sienos, kurias sustačius viena prie kitos sukuriamas iš dalies persidengiančių elementų vaizdas. Unikali jo estetika suteikia lankytojams įdomią patirtį.

Išsamų stendo dizaino elementų aprašymą pateikiame PDF dokumente.

Atsisiųsti PDF failą

 


 

 

Stendo elementai

Mūsų parodų stendo dizainą sudaro 3 pagrindiniai elementai:

 

01. Reklaminė juosta

02. Modulinės pastatomos sienos

03. Kubo formos stalas

 


 

 

Pastatymo schema

Mūsų modulinė sistema, kurią sudaro skirtingų dydžių pastatomos sienos, leidžia mums lengvai prisitaikyti prie bet kokios situacijos ar parodos. Žemiau pateikiame kelis pavyzdžius, kaip stendą galima surinkti atsižvelgiant į dydį ir kitus reikalavimus.

 

#1

Stendas su nedideliu kambarėliu, staliukais susitikimams bei info baru.

#2

Stendas su nedideliu kambarėliu, staliukais susitikimams 1 pagrindiniu info baru bei 5 papildomais info barais.

Animacijos dizainas

Kadangi mūsų video turinys – itin plataus pobūdžio, tam, kad suteiktume jam vientisumo, sukūrėme įžanginę ir pabaigos animacijas.

Atsisiųsti animacijas

 

Įžanginės animacijos

 

Įžanginė animacija #1

Tai – pirminė mūsų animacija įžangoms. Ją sudaro animuotas logotipas baltame sluoksnyje.

 

 

Įžanginė animacija #2

Tai – antrinė mūsų animacija įžangoms. Ją sudaro animuotas logotipas, komponuojamas ant originalaus video kadro. Šią animaciją naudojame aukštesnės kokybės video turiniui, kai vizualinio identiteto elementai nėra reikalingi.

 

 

Įžanginė animacija #3

Tai – tretinė mūsų animacija įžangoms. Ją sudaro animuotas logotipas baltame sluoksnyje, po kuriuo dedame spalvinį sluoksnį. Šią animaciją naudojame atvejais, kai papildomi vizualinio identiteto elementai nėra reikalingi.


 

 

Pabaigos animacijos

 

Pabaigos animacija #1

Šią animaciją naudojame atvejais, kai video klipo pabaigoje yra nemažai teksto ir atvejais, kai norime pasitelkti daugiau vizualinio identiteto elementų.

 

 

Pabaigos animacija #2

Šią animaciją naudojame atvejais, kai tekstas nėra reikalingas, tačiau norime panaudoti daugiau vizualinio identiteto elementų.

 

 

Pabaigos animacija #3

Šią animaciją naudojame atvejais, kai video klipo pabaigoje yra nemažai teksto, o papildomi vizualinio identiteto elementai – nereikalingi.

 

Ačiū, kad domitės mūsų prekės ženklu!