Ši mintis išreiškia mūsų veiklos filosofiją: nesitenkinti tuo, kas jau pasiekta, ir nuolat ieškoti naujų sprendimų, galinčių dar efektyviau spręsti klientų krovinių vežimo poreikius.
„LTG Cargo“ siekia gerus krovinių vežimo sprendimus padaryti dar geresniais.
Mūsų auditorija
Dalykiški, praktiški ir laiką branginantys žmonės. „LTG Cargo“ klientai veiklūs, užsiėmę savo verslo reikalais, todėl nenori gaišti laiko galvodami apie jiems geriausius krovinių vežimo sprendimus. Iš mūsų jie tikisi patikimumo, efektyvumo ir išradingumo.
Mūsų teikiama nauda
Nuolat atrandami nauji būdai, padedantys efektyviai spręsti logistinius galvosūkius.
Asmenybė
„LTG Cargo“ yra savimi pasitikintis ir laisvai mąstantis prekės ženklas. Mes nesame sukaustyti išankstinių taisyklių ar nuostatų, visada kūrybiškai žvelgiame į kiekvieną užsakymą, užduotį, projektą ar iškilusią problemą. Bendraudami su klientais esame konkretūs, dalykiški ir dėmesingi jų poreikiams.
Geresni sprendimai. Kasdien.
„LTG Cargo“ šūkis kūrybiška forma išreiškia esminius bendrovės verslo filosofijos ir pažado savo klientams aspektus – nuolatinę pažangą, pasitikėjimą savo jėgomis ir aukštą paslaugų kokybę. Šūkis padalintas į dvi dalis, siekiant pabrėžti du svarbiausius dalykus: gebėjimą pasiūlyti krovinių transportavimo sprendimus, kurie pranoksta rinkos standartus ir užtikrinti jų nuolatinį tobulinimą bei naujų idėjų paiešką. „LTG Cargo“ įžvelgia galimybes net ten, kur atrodo pagerinti jau nėra ką ir atranda naujus būdus teikti dar naudingesnes ir geriau veikiančias paslaugas savo klientams. Tačiau net ir įdiegus geresnį sprendimą, „LTG Cargo“ toliau ieško naujų kelių kaip padaryti krovinių transportavimą dar efektyvesniu. Šūkis visa tai išreiškia dalykiškai ir konkrečiai, taip kaip mėgsta dirbti „LTG Cargo“.
Tai papildoma logotipo versija, kurioje logotipas derinamas kartu su bendrovės šūkiu. Nepriklausomai nuo šūkio ilgio, būtina išlaikyti šūkio plotį bei saugos zonas. Pateikiamos gairės padės logotipą kartu su šūkiu naudoti teisingai.
-
LT
-
EN
-
RU
-
PL
-
UA
„LTG Cargo“ logotipas yra pagrindinė ir geriausiai atpažįstama mūsų vardą reprezentuojanti priemonė. Čia pateiktos gairės padės logotipą naudoti nuosekliai, be klaidų.
Tai – pagrindinė logotipo versija.
Logotipo pozityvas
Tai mūsų logotipo pozityvinė versija. Ši logotipo versija naudojama ant baltos ar kitų šviesių spalvų fonų.
Logotipo negatyvas
Tai mūsų logotipo negatyvinė versija. Ši logotipo versija naudojama ant juodos ar kitų tamsių spalvų fonų.
Logotipo negatyvas
Tai mūsų logotipo negatyvinė versija. Ši logotipo versija naudojama ant kitų spalvų fonų.
„LTG Cargo“ logotipas turi keletą skirtingų versijų. Visada naudojame pagrindinę, spalvotą, logotipo versiją. Ant spalvoto fono – pagrindinę juodai baltą arba juodą ženklo versiją. Jei dėl spaudos apribojimų ar kitų priežasčių nėra galimybės rinktis šių versijų, galime naudoti linijinę arba versiją su užpildytomis logotipo raidėmis.
-
Pagrindinė logotipo versija
-
Pagrindinė logotipo versija, juoda
-
Antrinė logotipo versija
-
Tretinė logotipo versija
-
LTG Cargo Polska
-
LTG Cargo Ukraine
-
LTG Wagons
Norint užtikrinti simbolio skaitomumą ir tinkamą matomumą, rekomenduojame aplink jį palikti daugiau erdvės ir šalia nedėti jokių grafinių elementų.
-
Logotipo saugos zona
Naudojamas logotipas neturėtų būti mažesnio nei 3 mm aukščio. Pasitelkiant mažesnių dydžių logotipus, rizikuojama prarasti skaitomumą.
-
Minimalus logotipo dydis
Išlaikyti logotipo proporcijas. / Užtikrinti lengvą skaitomumą. / Naudoti tik su identiteto spalvomis. / Atsižvelgti į logotipo saugos zoną.
Logotipo proporcijų keitimas. / Neužtikrintas skaitomumas. / Neoficialių logotipo spalvų naudojimas. / Per maža logotipo versija. / Neatsižvelgta į logotipo apsauginę zoną.
Kurdami vizualinį „LTG Cargo“ identitetą, naudojame šias spalvas pagal numatytas jų proporcijas. Pagrindinė spalva yra tamsiai geltona. Antrinės spalvos yra septynios: tamsiai žalia, ryškiai geltona, raudona, šviesi pistacijų, juoda, pilka ir balta. Pagrindinės spalvos turėtų atsiskleisti išorinėse komunikacijos priemonėse (plakatuose, lankstinukuose, socialinių medijų paveikslėliuose ir kt.), t.y. bent 85% komunikacijos priemonių naudojimo, kad būtų sukurtas vizualinis atpažįstamumas.
-
#ff9e1bTamsiai geltonaR:255 G:158 B:27C:0 M:45 Y:94 K:0Pantone 1375 CRAL 1007
-
#ffffffBaltaR:255 G:255 B: 255C:0 M:0 Y:0 K:0Pantone White CRAL 9003
-
#d0d3d4PilkaR:208 G:211 B:212C:7 M:3 Y:5 K:8Pantone 427 CRAL 7047
-
#000000JuodaR:0 G:0 B:0C:75 M:68 Y:67 K:90Pantone Black 6CRAL 9017
-
#373a36Tamsiai pilkaR:55 G:58 B:54C:69 M:57 Y:65 K:52Pantone 447 CRAL 7022
-
#ffdf00Ryškiai geltonaR:255 G:209 B:0C:0 M:9 Y:100 K:0Pantone 109 CRAL 1023
-
#ff671fRyškiai oranžinėR:255 G:103 B:31C:0 M:70 Y:100 K:0Pantone 165 CRAL 2008
-
#dcd59aŠviesi pistacijųR:220 G:213 B:154C:6 M:2 Y:32 K:1Pantone 614 CRAL 1015
Spalvų proporcijų naudojimo pavyzdys:
Mūsų pagrindinis šriftas yra „Euclid Circular A“. Jis naudojamas mūsų komunikacijoje, spaudoje ir kitose identiteto kūrimo priemonėse. Antraščių tekstui visada naudojame „Medium“ versiją. Mažosioms antraštėms – „Bold“ versiją. Teksto blokams ir paragrafams – „Regular“ versiją, o informacijai paryškinti ar išskirti – „Bold“, „Italic“.
Oficialiuose dokumentuose ir šablonuose (firminiuose blankuose, prezentacijose) gali būti naudojamas sisteminis šriftas „Arial”.
Grafinis elementas yra neatsiejama mūsų identiteto dalis. Tai pagrindinė priemonė, kurianti mūsų vizualiąją išraišką ir vientisą identitetą. Linija visais atvejais susideda iš dviejų spalvinių dalių: geltonos ir juodos arba baltos ir juodos.
Norėdami sukurti vientisą grafinę kalbą, taikome linijos taisyklę: grafinės linijos storis vizualinio identiteto priemonėse ar skaitmeninės komunikacijos maketuose yra lygus logotipo aukščiui. Išimtis taikoma didesnio formato (išorinės reklamos) maketuose, kai linijos storis turi būti dvigubai didesnis už logotipo aukštį.
Pavyzdys be nuotraukos:
Pavyzdys su nuotrauka:
Linijos forma yra viena iš grafinės kalbos išraiškų. Nors mūsų linija naudojama gana plačiai, vis dėlto galime išskirti keletą naudojimo būdų.
1. Tiesi dviejų spalvų linija. Šią grafinę išraišką naudojame maketuose, kuriuose siekiame ramaus ir solidaus įvaizdžio.
2. Lengvai vingiuota dviejų spalvų linija. Šią grafinę išraišką naudojame maketuose, kuriuose siekiame ramaus įvaizdžio, bet norime pagyvinti, užpildyti turimą formatą.
3. Smarkiai vingiuota dviejų spalvų linija. Šią grafinę išraišką naudojame maketuose, kuriuose siekiame dinamiškumo ir energijos.
-
Linija naudojama prekės ženklo spalvų aplinkoje.
-
Linijos dalys proporcingos, vienodo storio.
-
Linija visais atvejais susideda iš dviejų spalvinių dalių: tamsiai geltonos ir juodos arba baltos ir juodos.
-
Linija neturi pradžios ir pabaigos.
-
Linijos motyvas ramus, nekomplikuotas.
-
Linija naudojama su užpildu.
Grafiniame linijos elemente išimtiniais atvejais gali būti naudojama tipografija, kuri neiškraipo linijos formos ir yra vizualiai kokybiškai išpildoma. Tipografijos niekada nenaudojame socialinėse medijose ar kituose spaudos maketuose, kuriems yra sukurtos naudojimo gairės bei darbui skirti šablonai.
-
Tinkamas naudojimas ofiso ženklinime
-
Tinkamas naudojimas video komunikacijoje
-
Neproporcingas linijos dalių naudojimas, nevienodas linijos storis.
-
Vienspalvės linijos, netinkamų spalvinių derinių naudojimas.
-
Nutrūkusi linija.
-
Chaotiška, kampuota linija.
-
Tuščiavidurė linija.
-
Nuotrauka ant grafinio elemento.
Grafiniame linijos elemente niekada nenaudojame logotipo ar kitų elementų, kurie pažeistų ar kitaip iškraipytų bendrą LTG grupės identitetą bei vizualines taisykles.
Tipografijos niekada nenaudojame socialinėse medijose ar kituose spaudos maketuose, kuriems yra sukurtos naudojimo gairės bei darbui skirti šablonai.
-
Netinkamas grafinio elemento ir logotipo naudojimas
-
Netinkamas grafinio elemento ir teksto naudijimas
Nuotraukų stiliaus gairės paaiškins, kaip vaizduoti skirtingus objektus ar erdves, padės rasti tinkamas nuotraukas fotobankų archyvuose bei pristatys patarimus fotografams.
Tam, kad tinkamai komunikuotume prekės ženklo vertybes, renkamės nuotraukas, kurios atitinka šiuos kriterijus:
Lietuviška aplinka: svarbu, jog nuotraukose aplinka referuotų į Lietuvą.
Tinkamas siužetas: siužetas, kuris vaizduoja darbo procesus, šiuolaikišką įrangą, bėgius ir krovinius.
Natūralus apšvietimas: primena arba vaizduoja natūralią dienos šviesą.
Švari kompozicija: paliekame erdvės objektui, akcentuojame nekomplikuotus fonus bei situacijas.
Vaizduojame ne tik bėgius, konstrukcijas ar krovinius, bet ir kelius. Rodomi vaizdai iš lengvai atpažįstamų vietų ir erdvių Lietuvoje. Nuotraukose atsiskleidžia darbo procesai, šiuolaikiška įranga.
Ko vengti?
Filtrai: nuotraukų su spalviniais filtrais naudojimas – dirbtinės spalvos, nespalvoti filtrai.
Komplikuota kompozicija: vaizduojamas objektas turi būti aiškiai matomas – rekomenduojame vengti triukšmingų, intensyvių fonų, situacijų.
Netinkama aplinka: aplinka turi būti panaši į lietuvišką kraštovaizdį/miestą, vengiame senos įrangos, pernelyg industrinės ir nešvarios aplinkos vaizdavimo.
Dramatiškas, nenatūralus apšvietimas: šviesos ir šešėlio santykis nuotraukose neturi būti pernelyg kontrastingas.
Tai originalus „LTG Cargo“ ikonografijos rinkinys, skirtas atskleisti identiteto stilių visose reikalingose priemonėse. Ikonų stilių diktuoja logotipe vaizduojama dviejų elementų jungtis. Visos ikonos sudarytos iš dviejų spalvų, esančių kiekvienos bendrovės logotipe. Ikonos apjungia liniją ir dėminį elementą.
Ikonų konstrukcija
– Visos ikonos kuriamos 46×46 langelių tinklelyje.
– Ikonos visuomet susideda iš linijos ir dėmės.
– Ikonoje naudojame dvi spalvas:
tamsiai geltoną #ff9e1b (R:255 G:158 B:27 / C:0 M:45 Y:94 K:0 / Pantone 1375 C) ir juodą #000000 (R:0 G:0 B:0 / C:75 M:68 Y:67 K:90 / Pantone Black 6C).
Tai bazinis „LTG Cargo“ ikonų rinkinys, iliustruojantis pagrindines „LTG Cargo“ paslaugas ir žinutes. Visas ikonas galėsite parsisiųsti paspaudę nuorodą žemiau.
Ikonų skaitomumas
Tam, kad užtikrintume tinkamą ikonų skaitomumą, ypač mažuose formatuose (mažesniuose nei 100×100 px) spalvotas ikonas keičiame vienspalvėmis juodomis.
-
Tinkamas naudojimas ant balto fono.
-
Tinkamas naudojimas ant pilko fono.
-
Tinkamas naudojimas ant juodo fono.
-
Tinkamas naudojimas ant tamsiai geltono fono.
Žemiau pateikiamas blanko dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją.
Rekomenduojama rinktis pilkšvo atspalvio popierių bei naudoti grafiką (liniją) su įspaudu.
Žemiau pateikiamas voko dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją.
Žemiau pateikiamas vizitinės kortelės dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją.
Atsisiųsti vizitinės kortelės šabloną
Žemiau pateikiamas el.parašo dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją. Vardui, pavardei bei pareigoms/padaliniui užrašyti naudojame 11 pt dydžio „Arial“ šriftą, „Bold“ versiją. Likusiems rekvizitams naudojame 11 pt dydžio „Arial“ šriftą, „Regular“ versiją.
Naudojama pagrindinė logotipo versija. Dovanų maišelių išmatavimai:
- Mažas – 20×24 cm
- Vidutinis – 26×5 cm
- Didelis – 45×55 cm
Atsisiųsti dovanų maišelio grafiką
- „Polo“ tipo marškinėliai
Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 57 x 10 mm
- Sportiniai marškinėliai
Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 85 x 15 mm
- Unikalūs sportiniai marškinėliai
Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 85 x 15 mm
Atsisiųsti marškinėlių grafiką
Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 57 x 10 mm
Naudojama tretinė logotipo versija.
Logotipo dydis – 103,4 x 18 mm
Jei yra galimybė dažyti techniką LTG Cargo spalvomis, ženklinimui galima naudoti alternatyvią logotipo LTG Cargo versiją. Ant pilko fono naudojamas pagrindinis logotipas arba alternatyvus logotipas su baltu LTG elementu. Ant geltono fono naudojamas pagrindinis logotipas. Logotipo juostos pratęsiamos iki viso galimo pločio po to, kai logotipas, priklausomai nuo plokštumos reljefo, yra įkomponuojamas, užtikrinant maksimaliai gerą įskaitomumą. Dėl dažnai pasitaikančio sudėtingo lokomotyvų reljefo, ženklinimo sprendimas pritaikomas kiekvienam modeliui individualiai.
Logotipai klijuojami (pjaustyta lipnioji plevele) arba dažomi (trafaretinis dengimas).
Atsisiųsti lokomotyvų ženklinimo vadovą
Spaudos / reklaminį maketą kuriame pagal šiuos kriterijus:
– Maketo kūrimui naudojame pagrindinius LTG elementus: spalvinį bloką, grafinį elementą (rodykles), ikonas. Šie elementai sukuria atpažįstamumą visoje LTG komunikacijoje.
– Jei užtikrinamas tinkamas skaitomumas (fonas nėra pernelyg margas), pagrindinę antraštę galime naudoti ant nuotraukos.
– Antrinę informaciją pateikiame ant vienos spalvos fono maketo apačioje.
– Akcijai ar pasiūlymui paryškinti galime naudoti padidintus skaičius bei ikonas.
– Iliustracijos reklaminiuose maketuose nenaudojame. Galima išimtis – tik išskirtinėse reklaminėse kampanijose.