Nuoroda nukopijuota
LTG Link

Mūsų vizualinis identitetas – kur kas daugiau nei logotipas. Tai tipografijos, spalvų ir grafinių elementų rinkinys, atspindintis ne tik mūsų vertybes, bet ir komunikacijos tikslus. Vadovaudamiesi šiais aprašymais ir gairėmis, ne tik išlaikysime komunikaciją vientisą, bet ir kursime ryšį su mums svarbiomis auditorijomis bei stiprinsime prekės ženklo atpažįstamumą.

Mūsų organizacijos misija, vertybės ir vizija
„LTG Link“ misija – kurti naują keliavimo kultūrą ir tapti pirmuoju pasirinkimu keleiviams.

Mes tikime, kad išnaudojant prigimtinius keliavimo traukiniu privalumus, tokius kaip saugumas, patogumas ir draugiškumas aplinkai, bei kuriant naujas pridėtines vertes, galime tapti pirmuoju pasirinkimu keleiviams, vertinamu dėl aukšto lygio paslaugų, veiklos efektyvumo ir valdymo. Tokia yra mūsų organizacijos vizija. Savo veikloje vadovaujamės šiais vertybiniais principais: esame veržlūs, dirbame klientams, elgiamės dorai, gerbiame vieni kitus, esame atsakingi.

Mūsų prekės ženklo esmė
Siekiame įprastą važiavimą paversti kelione

 

„LTG Link“ siekia įprastą važiavimą paversti kelione – sklandžia, malonia ir draugiška aplinkai.

 

Šiuolaikiškiems ir sąmoningiems žmonėms LTG LINK siūlo tvarų darnaus judumo būdą ir įsimenančią patirtį, kuri įprastą važiavimą paverčia kelione.

 

 

 

Mūsų auditorija

Šiuolaikiški ir sąmoningi žmonės. Jie nori skirti daugiau laiko sau ir patirtims. Traukinys jiems yra geresnis būdas keliauti dėl įvairių priežasčių: pažangiau, švariau, greičiau, patogiau, pritaikyta neįgaliesiems, galima keliauti su augintiniais, dideliu bagažu ir pan.

Mūsų teikiama nauda

Tvarus ir darnus judumas. Tai reiškia naujos kartos keliavimo būdą, kuris yra orientuotas į ateitį, draugiškas aplinkai ir visuomenei, sklandus ir malonus.

Asmenybė

„LTG Link“ yra draugiškas ir socialus prekės ženklas. Mes bendraujame betarpiškai, kalbame paprastais ir aiškiais žodžiais, tačiau visada pagarbiai. Mūsų nuotaika pakylėta, nes keleiviams nuolat galime pasiūlyti pažangių ir naudingų paslaugų, kurios atveria naujas keliavimo galimybes ir sukuria malonią bei įsimintiną patirtį.

Mūsų šūkis
Apie šūkį

 

 

Kam važiuoti, jei gali keliauti?

 

Šūkis kūrybiškai interpretuoja prekės ženklo „Link” pozicionavimą, kuris pabrėžia keliavimo traukiniu pranašumus, sukuriančius išskirtinę patirtį lyginant su kitomis transporto rūšimis. Šūkis yra pagaulus, kviečiantis ir suteikiantis malonios kelionės pažadą. Jis turi retorinio klausimo formą, todėl tuo pačiu skatina keliauti traukiniu ir koduoja traukinių pranašumą prieš kitas transporto rūšis. Norėdamas nuvykti iš taško A į tašką B gali rinktis įvairius susisiekimo būdus. Gali pasirinkti važiuoti ir gaišti laiką spūstyse, rizikuoti patekti į eismo įvykį ir t.t. Arba, vietoje to, gali keliauti – patogiai, saugiai ir skiriant laiko sau. Būtent tokia yra kelionė traukiniu. Taigi, kam važiuoti, jei galima keliauti!

Šūkio komponavimas

Tai papildoma logotipo versija, kurioje logotipas derinamas kartu su bendrovės šūkiu. Nepriklausomai nuo šūkio ilgio, būtina išlaikyti šūkio plotį bei saugos zonas. Pateikiamos gairės padės logotipą kartu su šūkiu naudoti teisingai.

Atsisiųsti atvirą failą

 

Logotipas
Pagrindinis logotipas

„LTG Link“ logotipas yra pagrindinė ir geriausiai atpažįstama mūsų vardą reprezentuojanti priemonė. Čia pateiktos gairės padės logotipą naudoti nuosekliai, be klaidų.

 

Tai – pagrindinė logotipo versija.

Atsisiųsti logotipo paketą

 

Negatyvas / pozityvas

Logotipo pozityvas

Tai mūsų logotipo pozityvinė versija. Ši logotipo versija naudojama ant baltos ar kitų šviesių spalvų fonų.

Logotipo negatyvas

Tai mūsų logotipo negatyvinė versija. Ši logotipo versija naudojama ant juodos ar kitų tamsių spalvų fonų.

Logotipo negatyvas

Tai mūsų logotipo negatyvinė versija. Ši logotipo versija naudojama ant kitų spalvų fonų.

Logotipo versijos

„LTG Link“ logotipas turi keletą skirtingų versijų. Visada naudojame pagrindinę, spalvotą, logotipo versiją. Ant spalvoto fono – pagrindinę juodai baltą arba juodą ženklo versiją. Jei dėl spaudos apribojimų ar kitų priežasčių nėra galimybės rinktis šių versijų, galime naudoti linijinę arba versiją su užpildytomis logotipo raidėmis.

  • Pagrindinė logotipo versija
  • Pagrindinė logotipo versija, juoda
  • Trumpa logotipo versija
  • Trumpa logotipo versija, juoda
  • Antrinė pagrindinio logotipo versija
  • Antrinė trumpo logotipo versija
  • Tretinė logotipo versija
Saugos zona

Norint užtikrinti simbolio skaitomumą ir tinkamą matomumą, rekomenduojame aplink jį palikti daugiau erdvės ir šalia nedėti jokių grafinių elementų.

  • Pagrindinio logotipo saugos zona
  • Trumpo logotipo saugos zona
Minimalus dydis

Naudojamas logotipas neturėtų būti mažesnio nei 3 mm aukščio. Pasitelkiant mažesnių dydžių logotipus, rizikuojama prarasti skaitomumą.

  • Pagrindinio logotipo minimalus dydis
  • Trumpo logotipo minimalus dydis
Tinkamas naudojimas

Išlaikyti logotipo proporcijas. / Užtikrinti lengvą skaitomumą. / Naudoti tik su identiteto spalvomis. / Atsižvelgti į logotipo saugos zoną.

Netinkamas naudojimas

Logotipo proporcijų keitimas. / Neužtikrintas skaitomumas. / Neoficialių logotipo spalvų naudojimas. / Per maža logotipo versija. / Neatsižvelgta į logotipo apsauginę zoną.

Spalvos

Kurdami vizualinį „LTG Link“ identitetą, naudojame šias spalvas pagal numatytas jų proporcijas. Pagrindinė spalva yra šiltai raudona. Antrinės spalvos yra septynios: ryškiai mėlyna, šviesiai mėlyna, ryškiai žalia, oranžinė, juoda, pilka ir balta. Pagrindinės spalvos turėtų atsiskleisti išorinėse komunikacijos priemonėse (plakatuose, lankstinukuose, socialinių medijų paveikslėliuose ir kt.), t.y. bent 85% komunikacijos priemonių naudojimo, kad būtų sukurtas vizualinis atpažįstamumas.

Pagrindinės spalvos
  • #f8423a
    Šiltai raudona
    R:249 G:66 B:58
    C:0 M:88 Y:80 K:0
    Pantone Warm Red C
    RAL 3028
Antrinės spalvos
  • #ffffff
    Balta
    R:255 G:255 B: 255
    C:0 M:0 Y:0 K:0
    Pantone White C
    RAL 9003
  • #d0d3d4
    Pilka
    R:208 G:211 B:212
    C:7 M:3 Y:5 K:8
    Pantone 427 C
    RAL 7047
  • #000000
    Juoda
    R:0 G:0 B:0
    C:75 M:68 Y:67 K:90
    Pantone Black 6C
    RAL 9017
  • #5bc2e7
    Šviesiai mėlyna
    R:91 G:194 B:231
    C:60 M:0 Y:3 K:0
    Pantone 2985 C
    RAL 5024
  • #009cde
    Ryškiai mėlyna
    R:0 G:156 B:222
    C:85 M:21 Y:0 K:0
    Pantone 2925 C
    RAL 5012
  • #26d07c
    Ryškiai žalia
    R:38 G:208 B:124
    C:56 M:0 Y:58 K:0
    Pantone 7479 C
    RAL 6037
  • #ff7f41
    Oranžinė
    R:255 G:103 B:31
    C:0 M:70 Y:100 K:0
    Pantone 164 C
    RAL 2003
Spalvų komponavimas

Spalvų proporcijų naudojimo pavyzdys:

Tipografija
Pagrindinė tipografija

Mūsų pagrindinis šriftas yra „Euclid Circular A“. Jis naudojamas mūsų komunikacijoje, spaudoje ir kitose identiteto kūrimo priemonėse. Antraščių tekstui visada naudojame „Medium“ versiją. Mažosioms antraštėms – „Bold“ versiją. Teksto blokams ir paragrafams – „Regular“ versiją, informacijai paryškinti ar išskirti – „Bold“, „Italic“.

Atsisiųsti šrifto paketą

 

Antrinė tipografija

Oficialiuose dokumentuose ir šablonuose (firminiuose blankuose, prezentacijose) gali būti naudojamas sisteminis šriftas „Arial”.

 

Grafiniai elementai
Linija

Grafinis elementas yra neatsiejama mūsų identiteto dalis. Tai pagrindinė priemonė, kurianti mūsų vizualiąją išraišką ir vientisą identitetą. Linija visais atvejais susideda iš dviejų spalvinių dalių: raudonos ir juodos arba baltos ir juodos.

Atsisiųsti linijas

 

Linijos storis

Norėdami sukurti vientisą grafinę kalbą, taikome linijos taisyklę: grafinės linijos storis vizualinio identiteto priemonėse ar skaitmeninės komunikacijos maketuose yra lygus logotipo aukščiui. Išimtis taikoma didesnio formato (išorinės reklamos) maketuose, kai linijos storis turi būti dvigubai didesnis už logotipo aukštį.

 

Pavyzdys be nuotraukos:

 

 

Pavyzdys su nuotrauka:

 

Linijos forma

Linijos forma yra viena iš grafinės kalbos išraiškų. Nors mūsų linija naudojama gana plačiai, vis dėlto galime išskirti keletą naudojimo būdų.

 

1. Tiesi dviejų spalvų linija. Šią grafinę išraišką naudojame maketuose, kuriuose siekiame ramaus ir solidaus įvaizdžio.

2. Lengvai vingiuota dviejų spalvų linija. Šią grafinę išraišką naudojame maketuose, kuriuose siekiame ramaus įvaizdžio, bet norime pagyvinti, užpildyti turimą formatą. Kitaip nei kitose LTG bendrovėse, linija „LTG Link“ identitete vingiuoja intensyviau, įstriža kryptimi.

3. Smarkiai vingiuota dviejų spalvų linija. Šią grafinę išraišką naudojame maketuose, kuriuose siekiame dinamiškumo ir energijos. Kitaip nei kitose LTG bendrovėse, linija „LTG Link“ identitete vingiuoja intensyviau, įstriža kryptimi.

Tinkamas naudojimas
  • Linija naudojama prekės ženklo spalvų aplinkoje.
  • Linijos dalys proporcingos, vienodo storio.
  • Linija visais atvejais susideda iš dviejų spalvinių dalių: raudonos ir juodos arba baltos ir juodos.
  • Linija neturi pradžios ir pabaigos.
  • Linijos motyvas dinamiškas, tačiau nėra pernelyg komplikuotas.
  • Linija naudojama su užpildu.

Grafiniame linijos elemente išimtiniais atvejais gali būti naudojama tipografija, kuri neiškraipo linijos formos ir yra vizualiai kokybiškai išpildoma. Tipografijos niekada nenaudojame socialinėse medijose ar kituose spaudos maketuose, kuriems yra sukurtos naudojimo gairės bei darbui skirti šablonai.

 

  • Tinkamas naudojimas ofiso ženklinime
  • Tinkamas naudojimas video komunikacijoje
Netinkamas naudojimas
  • Neproporcingas linijos dalių naudojimas, nevienodas linijos storis.
  • Vienspalvės linijos, netinkamų spalvinių derinių naudojimas.
  • Nutrūkusi linija.
  • Chaotiška, kampuota linija.
  • Tuščiavidurė linija.
  • Nuotrauka ant grafinio elemento.

Grafiniame linijos elemente niekada nenaudojame logotipo ar kitų elementų, kurie pažeistų ar kitaip iškraipytų bendrą LTG grupės identitetą bei vizualines taisykles.
Tipografijos niekada nenaudojame socialinėse medijose ar kituose spaudos maketuose, kuriems yra sukurtos naudojimo gairės bei darbui skirti šablonai.

 

  • Netinkamas grafinio elemento ir logotipo naudojimas
  • Netinkamas grafinio elemento ir teksto naudijimas
Nuotraukų stilius
Gairės

Nuotraukų stiliaus gairės paaiškins, kaip vaizduoti skirtingus objektus ar erdves, padės rasti tinkamas nuotraukas fotobankų archyvuose bei pristatys patarimus fotografams.

 

Tam, kad tinkamai komunikuotume prekės ženklo vertybes, renkamės nuotraukas, kurios atitinka šiuos kriterijus:

 

 

 

Lietuviška aplinka: rodome ne tik bėgius ar traukinius – daug dėmesio skiriame gamtovaizdžiams, miesto peizažams, kurie referuoja į Lietuvą ir vaizduoja kelionės tikslą.

Optimistiškas žmogus: jis ne tik važiuoja traukiniu, bet ir dalyvauja nesuvaidintose gyvenimiškose situacijose, bendrauja su kitais žmonėmis. Akcentuojame natūralias, pozityvias emocijas

Natūralus apšvietimas: primena arba vaizduoja natūralią dienos šviesą.

Švari kompozicija: paliekame erdvės objektui, akcentuojame nekomplikuotus fonus bei situacijas.

Tinkamos nuotraukos

Žmogus

Žmogaus maniera ir judesiai natūralūs, vaizduojamos nesuvaidintos emocijos ir situacijos. Vietoje studijinio, šalto apšvietimo naudojama natūrali šviesa. Siužeto aplinka kasdienė ir įprasta, joje klientas jaučiasi laisvai – renkamės miesto, gamtos foną, namų erdvę.

 

 

Aplinka

Vaizduojame ne tik bėgius, bet ir lietuvišką kraštovaizdį, kelionės tikslą. Rodomi vaizdai iš lengvai atpažįstamų vietų ir erdvių Lietuvoje.

 

Netinkamos nuotraukos

Ko vengti?

Filtrai: nuotraukų su spalviniais filtrais naudojimas – dirbtinės spalvos, nespalvoti filtrai.

Komplikuota kompozicija: vaizduojamas objektas turi būti aiškiai matomas – rekomenduojame vengti triukšmingų, intensyvių fonų, situacijų.

Dirbtinės pozos ir emocijos: nuotraukos turi atrodyti natūraliai, pozos ir emocijos – nesuvaidintos. Fotografuojant žmones svarbu juos užfiksuoti akių lygyje.

Dramatiškas, nenatūralus apšvietimas: šviesos ir šešėlio santykis nuotraukose neturi būti pernelyg kontrastingas.

Ikonos
Apie ikonas

Tai originalus „LTG Link“ ikonografijos rinkinys, skirtas atskleisti identiteto stilių visose reikalingose priemonėse. Ikonų stilių diktuoja logotipe vaizduojama dviejų elementų jungtis. Visos ikonos sudarytos iš dviejų spalvų, esančių kiekvienos bendrovės logotipe. Ikonos apjungia liniją ir dėminį elementą.

Ikonų konstrukcija

Ikonų konstrukcija

– Visos ikonos kuriamos 46×46 langelių tinklelyje.

– Ikonos visuomet susideda iš linijos ir dėmės.

– Ikonoje naudojame dvi spalvas:
šiltai raudoną #f8423a (R:249 G:66 B:58 / C:0 M:88 Y:80 K:0 / Pantone Warm Red C) ir juodą #000000 (R:0 G:0 B:0 / C:75 M:68 Y:67 K:90 / Pantone Black 6C).

Ikonų rinkinys

Tai bazinis „LTG Link“ ikonų rinkinys, iliustruojantis pagrindines „LTG Link“ paslaugas ir žinutes. Visas ikonas galėsite parsisiųsti paspaudę nuorodą žemiau.

Atsisiųsti ikonas

 

Skaitomumas

Ikonų skaitomumas

Tam, kad užtikrintume tinkamą ikonų skaitomumą, ypač mažuose formatuose (mažesniuose nei 100×100 px) spalvotas ikonas keičiame vienspalvėmis juodomis.

Ikonų naudojimas
  • Tinkamas naudojimas ant balto fono.
  • Tinkamas naudojimas ant pilko fono.
  • Tinkamas naudojimas ant juodo fono.
  • Tinkamas naudojimas ant šiltai raudono fono.
Vizualinio identiteto priemonės
Blanko šablonas

Žemiau pateikiamas blanko dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją.

Atsisiųsti blanko šabloną

 

Aplankas

Rekomenduojama rinktis pilkšvo atspalvio popierių bei naudoti grafiką (liniją) su įspaudu.

Atsisiųsti aplanko šabloną

 

Vokas

Žemiau pateikiamas voko dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją.

Atsisiųsti voko šabloną

 

Vizitinė kortelė

Žemiau pateikiamas vizitinės kortelės dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją.

Atsisiųsti vizitinės kortelės šabloną

 

Pažymėjimas
El. parašas

Žemiau pateikiamas el.parašo dizaino pavyzdys, prieš naudojimą rekomenduojame peržiūrėti ir atnaujinti rekvizitus bei kitą asmeninę ar juridinę informaciją. Vardui ir pavardei užrašyti naudojame 11 pt dydžio „Arial“ šriftą, „Bold“ versiją. Likusiems rekvizitams naudojame 11 pt dydžio „Arial“ šriftą, „Regular“ versiją.

Atsisiųsti el. parašą

 

 

 

Kaklajuostė
Dovanų maišeliai

Naudojama pagrindinė logotipo versija. Dovanų maišelių išmatavimai:

  • Mažas – 20×24 cm
  • Vidutinis – 26×5 cm
  • Didelis – 45×55 cm

 

Atsisiųsti dovanų maišelio grafiką

 

Marškinėliai

Marškinėlių spalvą renkamės pagal artimiausią pagrindinę identiteto spalvą – raudoną, tačiau jei spalva labai skiriasi, tuo atveju rekomenduojame rinktis saugesnę spalvą (baltą, pilką ar juodą).

 

  • „Polo“ tipo marškinėliai

 

Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 47 x 10 mm

 

 

  • Sportiniai marškinėliai

 

Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 71 x 15 mm

 

 

  • Unikalūs sportiniai marškinėliai

 

Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 71 x 15 mm

Atsisiųsti marškinėlių grafiką

 

 

Kepuraitės

Naudojama pagrindinė logotipo versija. Logotipas: jei yra galimybė – siuvinėtas, jei ne – naudojama spauda. Preliminarūs logotipo išmatavimai: 47 x 10 mm

 

Medžiaginis maišelis

Naudojama pagrindinė logotipo versija.

Komunikacijos priemonės
„Facebook“

Atsisiųsti „Facebook“ priemones

 

Viršelis, profilio nuotrauka

 

 

Įrašai

 

„Linkedin“
Baneriai
Išorinė/lauko reklama

Atsisiųsti išorinės reklamos maketus

 

Maketai:

 

Vizualizacija:

Spaudos/reklaminis maketas

Spaudos / reklaminį maketą kuriame pagal šiuos kriterijus:

 

– Maketo kūrimui naudojame pagrindinius LTG elementus: spalvinį bloką, grafinį elementą (rodykles), ikonas. Šie elementai sukuria atpažįstamumą visoje LTG komunikacijoje.

– Jei užtikrinamas tinkamas skaitomumas (fonas nėra pernelyg margas), pagrindinę antraštę galime naudoti ant nuotraukos.

– Antrinę informaciją pateikiame ant vienos spalvos fono maketo apačioje.

– Akcijai ar pasiūlymui paryškinti galime naudoti padidintus skaičius bei ikonas.

– Iliustracijos reklaminiuose maketuose nenaudojame. Galima išimtis – tik išskirtinėse reklaminėse kampanijose.

 

Atsisiųsti spaudos maketus

 

Reklaminė sienelė

Reklaminės sienelės išmatavimai: 2000 x 2000 mm

Atsisiųsti reklaminės sienelės maketą

 

Tai yra paskutinė dalis, kuri leidžia mums džiaugtis, – Jūs perskaitėte visą stiliaus vadovą.