Pozicionavimas
Menai mąstyti | The arts of thinking
Holistiškumas
Rekonstruok pasaulį menininko akimis
Technika
Matyk problemas menininko įrankiais
Laisvė kurti
Keisk kasdienybes menininko idėjomis
Mūsų logotipas yra geriausiai atpažįstama ir VDA vardą reprezentuojanti priemonė. Jis atspindi esmines mūsų puoselėjamas vertybes: laisvę kurti, holistiškumą ir techniką.
Pagrindinį logotipą sudaro herbas ir tekstinė dalis.
Čia pateiktos gairės padės logotipą naudoti nuosekliai, be klaidų.
-
Kai logotipą naudojame baltos spalvos ar kitame šviesiame fone, naudojame juodą jo versiją.
-
Visuomet naudojame baltos spalvos logotipą juodame ir kitame tamsiame fone.
-
Visuomet naudojame juodą logotipo versiją, prieš tai įsitikinę, jog jis gerai kontrastuoja su ryškiu spalviniu fonu.
-
Visuomet naudojame juodą logotipo versiją, prieš tai įsitikinę, jog jis gerai kontrastuoja su ryškiu spalviniu fonu.
Pagrindinį logotipą sudaro du elementai – herbas ir prierašas. Priklausomai nuo formato, kuriame naudojamas logotipas, šios dalys taip pat gali būti naudojamos ir atskirai, tačiau toje pačioje erdvėje turi būti ir herbas ir prierašas.
-
Herbas
-
Prierašas
-
LT
-
ENG
Fakultetų logotipai
Mūsų universitetą sudaro 4 fakultetai: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos bei Telšių.
Fakulteto pavadinimas rašomas per dvi eilutes. Fakulteto pavadinimą visuomet rašome Neue Montreal Medium šrifto stiliumi.
-
Vilniaus fakultetas
-
Kauno fakultetas
-
Klaipėdos fakultetas
-
Telšių fakultetas
Katedrų logotipai
Katedrų logotipams taip pat išlaikome tą pačią sistemą, naudodami simbolį ir prierašą.
Katedros pavadinimai rašomi per dvi eilutes, visuomet naudojant Neue Montreal Medium šrifto stiliu.
Tam, kad visi logotipai išlaikytų vieningą sistemą, rekomenduojame laikytis žemiau pateikta komponavimo schema, kuri padeda apibrėžti ribas, kuriose turėtų būti komponuojami pavadinimai, taip pat, išlaikomi vienodi atstumai tarp visų elementų.
Atsisiųsti logotipo pavyzdį (LT)
Papildomi logotipai
Kuriant papildomus logotipus, naudojami du elementai – herbas ir tekstinė dalis. Pateikiame pavyzdžius kaip komponuojami skirtingų teksto kiekių prierašai.
Tam, kad visi logotipai išlaikytų vieningą sistemą, rekomenduojame laikytis žemiau pateikta komponavimo schema, kuri padeda apibrėžti ribas, kuriose turėtų būti komponuojami pavadinimai, taip pat, išlaikomi vienodi atstumai tarp visų elementų.
-
Didesnės apimties tekstai
-
Vienas žodis
Logotipo saugos zona
Siekdami užtikrinti logotipo atpažįstamumą ir vientisumą, rekomenduojame palikti kuo daugiau laisvos erdvės aplink jį arba mažiausiai tiek, kiek nurodyta schemoje. Laisva erdvė aplink visas logotipo versijas matuojama vienodai: 1/2 tekstinės dalies aukščio. Tas pats principas pritaikomas ir logotipo simboliui.
-
Logotipo apsaugos zona
-
Simbolio apsaugos zona
Minimalus logotipo dydis
Tam, kad užtikrintume logotipo skaitomumą ir atpažįstamumą tiek spaudoje, tiek skaitmeninėje erdvėje, rekomenduojame logotipų nenaudoti mažesnių, nei nurodoma šiose schemose.
Prisitaikantis logotipo komponavimas
Siekiame, kad mūsų identitetas būtų dinamiškas ir prisitaikantis, todėl visos logotipo versijos gali būti komponuojamos visuose maketo kampuose, užtikrinant saugos zoną iki maketo krašto. Taip pat, jei yra poreikis, galime naudoti atskiriant simbolį nuo prierašo ir komponuoti skirtingose maketo vietose.
Tokiu atveju užrašą (universiteto pavadinimus) galime rašyti tekstu, taikant tokius nustatymus:
Neue Montreal Medium šrifto stilius. / Tarpavimas tarp raidžių (optical) 0. / Niekuomet prierašo nerašome tokio dydžio šriftu, kad užrašo aukštis būtų didesnis nei tekstinės dalies aukštis.
Pateikiame keletą skirtingų maketų dydžių ir logotipo komponavimo pavyzdžių.
Teisingas logotipo naudojimas
Užtikrintas logotipo skaitomumas ant skirtingų spalvinių fonų. / Teisingai naudojamos logotipo spalvos. / Nekraipomos logotipo proporcijos. / Naudojamas tinkamas logotipo dydis.
Neteisingas logotipo naudojimas
Visuomet užtikrinkite logotipo skaitomumą ant skirtingų spalvinių fonų. / Nenaudokite nenurodytų logotipo spalvų. / Nekeiskite logotipo ir simbolio proporcijų, teksto lygiavimo, nekraipykite jo formų./ Nekeiskite teksto ir simbolio hierarchijos. / Netaikykite papildomų grafinių efektų.
VDA identitetas kuriamas 9 spalvų pagalba. Pagrindinės spalvos yra Juoda ir Balta. 7 papildomos spalvos naudojamos fonams. Spalvas rekomenduojame naudoti pagal nurodytą jų proporciją.
-
#ffffffBaltaRGB: 255, 255, 255CMYK: 0, 0, 0, 0Pantone: White
-
#000000BlackRGB: 0, 0, 0CMYK: 30, 30, 30, 100Pantone: Black
-
#d1d3d4PilkaRGB: 209, 211, 212CMYK: 17, 12, 12, 0Pantone: 427U
-
#fd7431OranžinėRGB: 253, 116, 49CMYK: 0, 68, 88, 0Pantone: 164U
-
#d0ff08Ryški geltonaRGB: 208, 255, 8CMYK: 24, 0, 100, 0Pantone: 389U
-
#75bbf9Šviesi melynaRGB: 117, 187, 249CMYK: 48, 15, 0, 0Pantone: 292U
-
#ffefe1Šviesi smėlioRGB: 255, 239, 225CMYK: 0, 6, 10, 0Pantone: 7604U
-
#24aa24ŽaliaRGB: 36, 170, 36CMYK: 79, 5, 100, 0Pantone: 361U
-
#9677f7VioletinėRGB: 150, 119, 247CMYK: 53, 57, 0, 0Pantone: 2725U
Pagrindinis šriftas
Tipografija ir taisyklingas jos taikymas padeda išlaikyti identiteto unikalumą ir vientisumą. Mūsų įvaizdis kuriamas Neue Montreal šrifto pagalba. Šį šriftą naudojame konstruodami VDA ir katedrų logotipus bei dirbant su vizualine komunikacija.
Antraštės: Neue Montreal Medium stiliaus šriftas. / Tarpavimas tarp raidžių (optical) 0.
Paantraštės: Neue Montreal Book arba Medium stiliaus šriftas. / Tarpavimas tarp raidžių (optical) 0.
Dėstymo tekstas: Neue Montreal Book stiliaus šriftas. / Automatiniai nustatymai.
Smulki informacija: Neue Montreal Book stiliaus šriftas. / Automatiniai nustatymai.
Antrinis šriftas
Atvejais, kai nėra galimybės naudoti pagrindinio identiteto šrifto, naudojame sisteminį Arial šriftą. Šį šriftą rekomenduojame naudoti firminiuose blankuose, atviruose Word failuose ar PPT prezentacijose.
Antraštės ir paantraštės: Arial Regular stiliaus šriftas. / Tarpavimas tarp raidžių (tracking) -10.
Dėstymo tekstas: Arial Regular stiliaus šriftas. / Automatiniai nustatymai.
Smulki informacija: Arial Bold stiliaus šriftas. / Automatiniai nustatymai.
Mūsų identiteto unikalumas atsiskleidžia naudojant visus prieš tai aprašytus elementus ir taikant juos taip, kaip aprašoma ankstesniuose skyriuose.
Vizitinė kortelė
Taip atrodo mūsų vizitinių kortelių pavyzdžiai. Galimos dvi spalvinės versijos, rekomenduojame spalvinį atskyrimą naudoti skirtingoms kalboms.
Informaciją rašome Neue Montreal šriftu: Medium stiliumi.
Kortelės dydis: 90 x 50 mm.
Rekomenduojamas spaudos būdas: šilkografija.
Socialinė komunikacija
Pateikiamos schemos, pagal kurias yra ruošiami maketai socialinėms medijoms. Čia, kaip ir kitose įvaizdinėse priemonėse, naudojami visi pagrindiniai identiteto elementai: logotipas, tipografija, spalvos, fotografijos, todėl svarbu juos naudoti tinkamai, taip kaip aprašoma ankstesniuose skyriuose.
Kurdami naujus įrašus neapsiribokite tik šiais pavyzdžiais, tačiau turėkite juos omenyje. Kiekviena iš nurodytų schemų gali būti interpretuojama tinklelio ribose.
Tam, kad išlaikyti vientisumą, solidumą ir visą dėmesį akcentuoti į turinį, socialinėse medijose fonus ir tekstus varijuojame tarp juodos ir baltos spalvų.
Rekomenduojami įrašo dydžiai:
Instagram/Facebook: 1080 x 1080 px
Linkedin: 1080 x 1350 px.
Profilio nuotraukos
Facebook / Instagram maketų pavyzdžiai.
Facebook / Instagram maketų pavyzdžiai.
Story maketų schema.
Story maketų pavyzdžiai.
Linkedin maketų schema.
Linkedin maketų payzdžiai.
El. laiško parašas
Taip atrodo mūsų el. pašto parašas.
Paraše naudojame sisteminį šriftą Arial: pagrindinei informacijai taikome 10 pt šrifto dydį, papildomai informacijai taikome 8 pt šrifto dydį.
Plakatai
Siekiant išlaikyti identiteto vientisumą ir atpažįstamumą, kuriant maketus svarbu vadovautis visomis ankstesniuose skyriuose nurodytomis gairėmis apie logotipą, spalvas, tipografiją.
Savo identitetu, norime atskleisti laisvę kurti, tai atspindi ir maketų kompozicijos: visuomet laisvai ir dinamiškai komponuojame elementus.
Kurdami maketus, visuomet vadovaujamės 12 stulpelių tinkleliu. Tais atvejais, kai maketas labai mažas (pavyzdžiui baneris) galime naudoti 6 stulpelių tinklelį.
Žemiau pateikiame skirtingų dydžių maketų schemas ir pavyzdžius, kuriuose vaizduojama, kaip visi identiteto elementai komponuojami kartu.
Maketų pavyzdžiai.
Horizontalaus lauko plakato pavyzdys.
Vertikalaus lauko plakato pavyzdys.