Kasmet vykstanti „Startup Fair“ – tai didžiausias ir svarbiausias tarptautinis renginys, skirtas Lietuvos startuolių ekosistemai. Šio renginio metu startuoliai gali užmegzti ryšius su svarbiais investuotojais iš viso pasaulio. Kintančios verslo sąlygos šiame renginyje skatina aktyviau diskutuoti tvarumo ir pažangių technologijų, tokių kaip dirbtinis intelektas ir „blockchain“, žinių gilinimo klausimais.
„Startup Lithuania“ komanda kreipėsi į mus po sėkmingo jų įmonės rebrandingo projekto, kurį įgyvendinome anksčiau. Šįkart jie mums pateikė įdomų iššūkį – sukurti vientisą dizaino koncepciją būsimiems „StartupFair“ renginių ciklams. Nors „StartupFair“ jau galėjo vadintis vienu didžiausių tokio tipo renginių Baltijos regione, vis dar išliko sunkumų pritraukiant pagrindinį investuotoją ir aiškiai komunikuojant renginio vertę tiek potencialiems dalyviams, tiek verslo partneriams.
Kiekviena Startup Fair paroda atspindi visą Baltijos šalių regiono startuolių ekosistemą, todėl siekėme sukurti ryškų identitetą, galintį įkvėpti pokyčiams. Tvirtas simbolis, atsispindintis visose išorinės komunikacijos priemonėse, perteikia dinamišką ir lankstų ekosistemos pobūdį. Daugiaplanis šriftas kartu su kometos formos pagrindiniu vizualiniu elementu leidžia renginiui vizualiai perteikti siekį pokyčiams ir tuo pačiu metu skatinti susidomėjimą artėjančiu įvykiu.