Metai — 2022

IKEA virsta žurnalu

Peržiūrėti
01 /

APIE PROJEKTĄ

2021 metais tarptautinis baldų ir namų apyvokos prekių tinklas IKEA pristatė aštuntąją kasmetinę „Gyvenimas namuose“ ataskaitą, kurioje nagrinėjama, kaip tūkstančiai žmonių visame pasaulyje jaučiasi savo namuose. Kartu su Londone įsikūrusia verslo konsultacijų agentūra „Given“, IKEA subūrė tyrimų komandą, kuri atliko kiekybinius ir kokybinius tyrimus, prašydami daugiau nei 34 000 žmonių visame pasaulyje pasidalinti savo patirtimi apie namų erdvės įtaką emocinei savijautai. Šios įžvalgos suformavo didžiulės ataskaitos turinį ir tapo pagrindu kūrybinei komunikacijos platformai: „Pusiausvyra prasideda namuose“. Pirmą kartą „Gyvenimas namuose“ istorijoje, be tradicinio formato, buvo pristatytas ir specialus redakcinis žurnalas.

  • KLIENTAS
    IKEA / Given agentūra
  • ĮGYVENDINOME
    Žurnalo turinys / Redagavimas / Žurnalo dizainas / Įvaizdžio kryptis / Fotografijos kryptis
  • REDAKCIJA
    Vyr. redaktorė - Katie McCroy / Subredaktorė - Kerry Kubilius / Redakcijos atstovė - Giedrė Stabingytė
  • KŪRYBA / ĮVAIZDŽIO KRYPTIS
    Kūrybos vadovė - Becks Williams / Meno vadovas - Augustinas Paukštė
  • DIZAINAS
    Chris Seaborn / Dan Ulf-Hansen / Max Crame / Ignas Vezelis / Indre Surdokaite / Tadas Karpavicius / Adam Glover
  • PROJEKTO VADOVAI
    Annabekke Whipp / Becki Rassel / Ben Hayman / Emilija Lementauskaite
  • PROJEKTO NUOTRAUKOS
    Martyna Paukštė
  • SPAUDOS DARBAI
    KOPA dizaino ir leidybos spaustuvė
02 /

ŽURNALO KONCEPTAS

Namai – labai asmeniška vieta. Todėl ir pirmasis šio žurnalo numeris turėjo būti toks pat. Karantino metai, kupini žodžio „ne“, pakeitė mūsų požiūrį į erdvę ir tai, kaip ją naudojame. Siekėme šioje pokyčių kupinoje kelionėje pasidalinti įvairiomis istorijomis: esė, interviu, manifestais, fotografijomis, piešiniais ir daiktais, kuriuos pateikė patys įvairiausi žmonės. Čia rasite visko – nuo ramių kasdienybės vaizdų Ikarijos saloje Graikijoje iki kulinarinių inovacijų kūrėjo daktaro Ariso LaThamo, kuris būdamas 75-erių metų išsikraustė ieškoti naujos aplinkos tobulėti.

03 /

ĮVAIZDŽIO KRYPTIS

Vadovaudamiesi idėja „Balansas nėra būsena”, norėjome sukurti dinamišką ir įkvepiantį dizainą, tačiau išlaikyti santūrumą, leidžiantį kalbėti apie tais metais padarytas pauzes bei savotišką gyvenimo sustojimą. Naudojome jau žinomą IKEA Noto šriftą, integruodami jį į netikėtas formų ir spalvų kompozicijas, suteikiančias žurnalui žaismingumo ir keistumo. Fotografijose siekėme atskleisti kasdienybę, išryškinant paprastus žurnalo herojų jausmus.

Žurnalą galite skaityti čia: LIFE AT HOME MAGAZINE

05 /

„VAU! Ką galiu pasakyti? Esu absoliučiai sužavėta šiuo nuostabiu ir prasmingu žurnalu bei nuostabiu darbu, kuris sujungė visas žaismingas istorijas į vieną.“

Katie McCroy / Gyvenimas namuose (Life at Home) komunikacijos vadovė, IKEA (Ingka grupė)