Metai — 2022

Kai aplanko šilkinės spalvos

Peržiūrėti
01 /

APIE PROJEKTĄ

Gretes – prekės ženklas, kuriantis aukštos kokybės miego drabužius iš atsakingai auginamų pušų ir eukaliptų miškų. Visos kuriamos suknelės, marškiniai, braletės ir turbanai – tai rafinuoto dizaino ir nepriekaištingos kokybės gaminiai, kuriuose prabanga atsiskleidžia ne tik per kokybę ar prekės ženklo istoriją, bet ir per rūpestį planeta bei žmogaus gerove.

  • SRITIS
    Tvarūs šilko drabužiai ir aksesuarai
  • NUOTRAUKOS
    Martyna Paukštė / Monika Penkutė
  • ĮGYVENDINOME
    Prekės ženklo sistema / Vizualiųjų komunikacijų dizainas / Pakuočių dizainas / Įvaizdžio kryptis
02 /

PROJEKTO POREIKIAI

Anksčiau Gretes kūrė miego drabužių kolekcijas iš natūralaus šilko. Tačiau šiandien, atsižvelgiant į pažangias technologijas, leidžiančias kurti audinius su visomis šilko savybėmis, kurie yra itin draugiški odai ir nekenkia aplinkai, prekės ženklas nusprendė atsisakyti natūralaus šilko ir pereiti prie tvaraus augalinės kilmės šilko. Tačiau šis pokytis atnešė tam tikrą iššūkį – kaip išlaikyti senuosius klientus, kurie mėgo tradicinį šilką, ir tuo pačiu metu pritraukti naujų, sekančių tvarios mados tendencijas? Todėl Gretes komandai tapo itin svarbu rasti būdą komunikuoti taip, kad prekės ženklas taptų patrauklus abiems auditorijoms.

03 /

DIZAINO SUKURTA VERTĖ

Gretes drabužiai visada buvo siejami su miegu, tad natūraliai prekės ženklą lyginame su naktį užklumpančiais sapnais. Tačiau kurdami naują identitetą, nusprendėme į viską pažiūrėti kitaip: nuo šiol Gretes – tai nesibaigianti, patogi ir gamtos įkvėpta svajonė, trunkanti visą dieną. Pasukę šia kryptimi, siekėme sujungti modernius ir novatoriškus požiūrius su klasikinės prabangos elementais. Todėl tipografijoje modernumas perteikiamas paprastu beserifiu šriftu „Grotesk Sans Serif“, o tradicinė prabanga – rankraštį primenančiu „Script“ šriftu, tarsi iš karališkų dokumentų ar laiškų. Fotografijų stiliuje ir spalvose vyrauja švelnus, paprastas ir elegantiškas jausmas, atskleidžiantis moteriškumą bei lengvą subtilumą. 

04 /

“Buvo malonu dirbti kartu. „andstudio“ komanda projektą įgyvendino kūrybiškai bei profesionaliai. Jaučiu, jog mano norai buvo įgyvendinti 100%. Dabar turime nuostabų prekės ženklo identitetą, su kuriuo kasdien dirbame su meile.”

— Grete Svegzdaite / Gretes įkūrėja