„OddWorks“ – prenumeruojama šalto plikymo kava, sukurta dviejų draugų, siekiančių parodyti, jog tai, kas „keista“, gali būti ne tik sėkminga, bet ir patrauklu.
Kavos rinka pastaruoju metu tapo gana vienoda: vieni prekės ženklai renkasi drąsią ir maištingą atmosferą, kiti – paprastus ir patikimus sprendimus. Todėl „OddWorks“ su savo inovatyvia prenumeratos idėja turėjo rasti būdą išsiskirti ir pakeisti kavos mėgėjų požiūrį į kasdienį vartojimą. Vizualinėje komunikacijoje pasirinkome energingą stilių, kuriame raidės ir simboliai tapo iškreipti ir pritaikyti prie skirtingų kontekstų. Ant fizinių produktų jie sukuria žaismingą efektą, o skaitmeninėje erdvėje išlieka paslaptingi ir intriguojantys. Šis netikėtas derinys sužaidė taip, jog „keista“ tapo „įprasta“, o neįprastumas paskatino smalsumą ir privertė žmones klausti, kas iš tiesų slypi už šio prekės ženklo. Taigi, „OddWorks“ sukūrė ne tik unikalią prenumeratos paslaugą, bet ir išsiskyrė savo vizualine tapatybe, kuri kviečia atrasti ir patirti kažką naujo įprastoje kasdienybėje.
Pasak „OddWorks“, pavadinimas pats viską pasako, todėl papildomais personažais ar istorijomis aplink naują prekės ženklo identitetą remtis nebuvo reikalo. Vietoje to, pavadinimas, pateiktas kaip grafinis elementas, tampa pagrindiniu visos vizualinės kalbos komponentu. Raidės, sudėtos į keistas formas, ryškiai išreiškia keistumą, tačiau spalvos ir piktogramos kuria draugišką kvietimą susipažinti su „OddWorks“.