Carvertical yra didžiausia pasaulyje platforma, teikianti automobilių istorijos ataskaitas. Jie — tikri inovacijų žaidėjai automobilių pramonėje, suteikiantys žmonėms galimybę sužinoti visą savo automobilio kilmę — nuo avarijų istorijos iki jos priežiūros ir galutinio pardavimo.
Nors tradicinis požiūris į naudotų automobilių rinką yra vienpusis – vyriškas garažo personažas – šiuolaikiniai tyrimai ir apklausos, atlikti carVertical, rodo, kad auditorija yra daugiasluoksnė. Tai reiškia, kad ji plečiasi ir ją sudaro tiek vyrai, tiek moterys, tiek ekspertai, tiek pradedantieji. Todėl skirtingai nei konkurentai, kurie vis labiau pasinaudoja technologijomis ir save pateikia ryškiomis spalvomis, mes pradėjome įsivaizduoti iš tiesų demokratišką prekės ženklą. Įkvėpimo sėmėmės iš paslaugos pobūdžio ir logotipo grafinės perspektyvos.
Naujasis dizainas prasideda nuo logotipo. „V“ raidei suteikėme daugiau charakterio, iš kurio būtent gimė du dabar puikiai atpažįstami carVertical personažai-pagalbininkai – Vin ir Vin. Jų minimalistinis stilius, pasižymintis apvaliais kampais ir juodomis linijomis, atspindi identiteto paprastumą
bei lankstumą.
Vin ir Vin atlieka svarbų vaidmenį vedant klientus per jų automobilio kelionę, užtikrinant, kad jie jaustųsi išklausyti ir suprasti. Vaizdinė kalba taip pat įtraukia šiltų atspalvių natūralias fotografijas kartu su supaprastintais infografikais bei aiškia, sans serif tipografija, atskleidžiančia draugiškumo jausmą.
Vieningas ir lengvai pritaikomas naujasis prekės ženklo įvaizdis nuo šiol tampa plačiai matomas bei išsiskiriantis rinkoje. Mūsų sukurti žaismingi ir smagūs personažai užtikrina, jog carVertical pritrauktų naujus pirkėjus šioje kategorijoje.