„NanoAvionics“ – įmonė, teikianti pažangius sprendimus naujos kartos mažų palydovų misijoms. Su padaliniais Šiaurės Amerikoje ir Europoje, „NanoAvionics“ komandą sudaro 45 motyvuoti ir talentingi specialistai.
„Nano Avionics“ – tai kosminių technologijų startuolis, per trumpą laiką tapęs rimtu žaidėju nanosatelitų srityje. Nors įmonės produktai pasižymėjo pažangiausiomis technologijomis, jos identitetas to neatspindėjo. Jis vis dar rodė kuklią startuolio pradžią, o ne novatorišką įmonės veiklą. Dėl to tarptautinėje B2B pardavimų rinkoje „Nano Avionics“ susidūrė su sunkumais – sektoriuje susiformavo netiksli reputacija.
Siekdami atskleisti „NanoAvionics“ produktų aukštą technologijų kokybę, įkvėpimo sėmėmės iš itin sterilaus nanosatelitų gamybos proceso. Norėjome vizualiai perteikti produkto pranašumą, todėl atkurėme laboratorines sąlygas, būtinas gamybai – švarias, lengvas bei struktūriškas. Naujasis identitetas kalba už save, pasakodamas apie išskirtinį patikimumą investuotojų akyse. Tai galingas įrankis, padedantis pritraukti naujų partnerių ir sustiprinti „NanoAvionics“ pozicijas rinkoje.
Ilgos paieškos logotipui atvedė prie esminio simbolio – raidės „N“. Ji vaizdžiai perteikia judėjimo trajektorijos idėją, o kartu tarsi atvaizduoja mažąjį palydovą ir jo vertingą turinį. Šie aspektai tapo universalia forma, leidžiančia išreikšti ir perteikti „Nano Avionics“ esmę, vertybes ir siekius.
Ankstesnis „Nano Avionics“ vizualinis identitetas nebeatitiko įmonės vertybių. Tad siekdami atspindėti įmonės ambicijas, sukūrėme atnaujintą identitetą, kuris įkvėpimo sėmėsi iš pačios aerokosmoso rinkos. Sterilios baltos erdvės tapo metafora šioje įmonėje vykstančių technologinių ir pramoninių inovacijų.
Minimalistiška, estetiška ir kontekstą atskleidžianti forma suteikė mums galimybę sukurti kompoziciją, kuri ateityje dar labiau sustiprins įmonės identitetą ir reprezentaciją.
„Jūsų darbas – tiesiog nuostabus! Užduotis buvo tikrai nelengva, tačiau jūs meistriškai sukūrėte mums aiškiai apibrėžtą ir išskirtinį vizualinį identitetą, kuris ryškiai išsiskiria tamsiomis spalvomis perkrautoje rinkoje.”
Minimalistiška, estetiška ir kontekstą atskleidžianti forma suteikė mums galimybę sukurti kompoziciją, kuri ateityje dar labiau sustiprins įmonės identitetą ir reprezentaciją.