Siekdama tapti lydere tarp regiono energetikos tiekėjų, „Ignitis“ norėjo prekės ženklo, atspindinčio įmonės pažangą ir novatoriškumą. Todėl sukūrėme identiteto sistemą, susidedančią iš penkių elementų. Kiekvienas iš jų simbolizuoja pagrindinį verslo padalinį, o juos visus vienija viršuje esantis jungiantis simbolis.
Norėdami aiškiai perteikti „Ignitis“ vertybes, sukurūrėme vientisą prekės ženklo identitetą, apimantį logotipą ir jį papildančius grafinius elementus, kurie sustiprina logotipe įtvirtintus principus. Dėmesį patraukia ryški spalvinė paletė, kurioje tekstas harmoningai derinamas su spalviniais blokais bei ikonomis. Be to, visa identiteto sistema atspindi esmines „Ignitis“ vertybes: žinias, patikimumą, universalumą ir inovatyvumą. Šios vertybės atsiskleidžia tiek naudojamuose spalviniuose sprendimuose, tiek grafinių elementų formose ir simbolikoje.
Vizualinis identitetas – tai ilgalaikė investicija, kuri atneš apčiuopiamą naudą daugelį metų. Būtent todėl mes kuriame universalias identiteto sistemas, lengvai pritaikomas įvairiems formatams. Plečiantis verslui, identiteto sistema gali būti toliau lengvai naudojama, apimant naujas verslo kryptis ar naujus projektus.
„Prasideda naujas mūsų istorijos etapas.”