Metai — 2021

Naujas puslapis knygų leidyboje

Peržiūrėti
01 /

APIE PROJEKTĄ

KOPA – ofsetinė spaustuvė, kurioje viskas prasideda nuo kliento poreikio: net ir maži tiražai čia sulaukia didelio dėmesio. Kiekvienas jų projektas yra lydimas ir atidžiai prižiūrimas iki pat galutinio rezultato įgyvendinimo.

  • SRITIS
    Spausdinimas
  • NUOTRAUKOS
    Martyna Paukštė
  • ĮGYVENDINOME
    Prekės ženklo sistema / Pakuočių dizainas / UX/UI dizainas / Vizualiųjų komunikacijų dizainas / Biuro reikmenų dizainas
02 /

PROJEKTO POREIKIAI

KOPA užtikrina ne tik vertingą klientų patirtį, bet ir nepriekaištingą spaudos leidinių kokybę. Atnaujindama savo įvaizdį, įmonė siekė pabrėžti šias vertybes aiškiu ir paprastu logotipu, kuris kalba pats už save.

03 /

PROJEKTO POREIKIAI

Naujasis KOPA logotipas – tai daugiau nei tik vizualinis atnaujinimas. Jame slypi gilesnė prasmė, atskleidžianti įmonės vertybes. Pirmiausia, logotipe sujungiama ilgametė patirtis ir modernumas. Jis simbolizuoja patikimumą ir aukštą spaudos paslaugų kokybę, tačiau tuo pačiu metu pabrėžia įmonės žingsnį koja kojon su naujausiomis technologijomis. Nepamirštamos ir tradicijos – logotipe juntamas ryšys su klasikiniu spaudos menu. Pasvirasis brūkšnys logotipe turi dvigubą reikšmę. Jis simbolizuoja šiuolaikišką spaudos būdą ir leidžia nurodyti, kur spausdinamas leidinys. Kita vertus, jis tarsi tiltas tarp KOPA ir kliento, įprasminantis glaudų bendradarbiavimą ir abipusį pasitikėjimą. Logotipe kairėje pusėje specialiai palikta laisva vieta. Tai simbolinis gestas, reiškiantis, kad KOPA visuomet atsižvelgia į klientų poreikius ir yra atvira naujoms idėjoms bei bendradarbiavimui. Kiekvienas logotipo elementas turi savo prasmę, o kartu jie visi perteikia pagrindinę žinutę – KOPA išlieka patikima ir profesionalia spaudos įmone, visada teikianti pirmenybę klientų poreikiams.

04 /

INTERNETINĖ SVETAINĖ

Tinklapio dizainas pritraukia lankytojus ir pristato spausdinimo paslaugas pasitelkdamas stipriu kontrastų galia ir minimalistiniu požiūriu. Tai reiškia, kad svetainėje naudojamos ryškios, viena kitą papildančios spalvos ir nėra nereikalingų elementų, taip sukuriant aiškų ir lengvai suprantamą vaizdą.

ŽIŪRĖTI SVETAINĘ

04 /

„Ačiū“ skrieja į abi puses. Visas procesas buvo kupinas džiaugsmo, o kartu ir bendrų atradimų kelyje į pokyčius. Pats laikas pasidžiaugti galutiniu naujo įvaizdžio rezultatu, kuris, mano manymu, yra tikras įkvėpimas tolimesnėms galimybėms.

— Vaida Bartuseviciene / Rinkodaros vadovė