Lietuvoje „Rockit“ yra unikali erdvė, suburianti talentingiausius finansinių technologijų (fintech) novatorius, kūrėjus ir įkūrėjus. Čia jie vienijasi bendram tikslui – kurti fintech ateitį. Dirbdami su „Rockit“, didžiausiu iššūkiu tapo perteikti jų identitete dinamišką erdvės ekosistemą, pasižyminčią glaudžiu bendradarbiavimu ir aktyviu žinių dalijimusi. Būtent tai atspindi dabartinėje „Rockit“ vizualinėje tapatybėje.
Siekdami, kad „Rockit“ taptų pagrindine platforma, atstovaujančia Lietuvos fintech bendruomenę tiek vietinėje, tiek tarptautinėje erdvėje, remiamės esminėmis prekės ženklo vertybėmis: lyderyste, jungtimi ir įsitraukimu. Šios vertybės atsispindi „Rockit“ vizualinėje kalboje ir visame prekės ženklo identiteto kūrimo procese.
Norėdami kalbėti apie „Rockit“ kaip apie pirmaujančią Lietuvos fintech ekosistemą, sukūrėme ryškų bei išskirtinį logotipą. Jį papildo subtilus spalvų spektras, kuriame vyrauja ryškios pastelinės spalvos. Ši paletė atspindi „Rockit“ siekį sutelkti talentingus žmones, žinias, infrastruktūrą ir ekspertus, siekiant kurti naujos kartos finansines paslaugas. Kartu šie elementai perteikia ryšio vertę, o tai yra dinamiškos ir progresyvios bendruomenės pagrindas.
„Rockit“ vizualinė kalba yra tvarkinga ir struktūrizuota, tačiau kartu – žmogiška. Šią savybę atskleidžia pagrindinis identiteto elementas – raštas, išplaukiantis iš logotipo formos. Ši forma simbolizuoja augimo procesą, užsimindama apie nuolatinį bendruomenės ir jos narių tobulėjimą.
Tarsi dinamiškiausia pasaulyje fintech industrija, taip ir šis raštas nuolat kinta. Priklausomai nuo konteksto, jį galima lankstyti, tempti, sukti ar net išlenkti, taip sukuriant begalę kompozicijų skaitmeninėje ir analoginėje medijose.
Naujoji „Rockit“ internetinė svetainė tarsi švelniai apsigaubia lanksčiu identiteto motyvu, simbolizuojančiu ryšį, augimą ir įtraukiančią įmonės kultūrą.