DCI (liet. – Skaitmeninės Kultūros Indeksas) – tai įrankis, padedantis geriau suprasti Europos šalių kultūrą. Naudodamas viešus duomenis iš „Spotify“, „YouTube“ ir „Google“ platformų, DCI analizuoja klausomą muziką, žiūrimą turinį bei paieškos įpročius, taip atskleisdamas šešis unikalius kultūrinius archetipus. Šiuos duomenis galima panaudoti kuriant tikslines rinkodaros strategijas, pritaikytas skirtingoms Europos rinkoms.
Dėl stiprėjančios Europos įtakos tarptautiniame kontekste, vis labiau aktualus tampa globalizacijos poveikio stebėjimas. DCI indeksas leidžia analizuoti prekių, paslaugų, informacijos ir kultūros mainų tendencijas, atskleidžiančias šių procesų įtaką kiekvienai Europos šaliai. Mūsų dizaino komandos tikslas – pateikti šiuos duomenis patraukliausiu ir lengviausiai suprantamu būdu kuo platesnei auditorijai.
Norėdami sukurti DCI tapatybę, pirmiausia išanalizavome visų šalių vėliavas. Paėmėme jų spalvas, padarėme jas ryškesnes ir suskaldėme skirtingas vėliavas į kvadratėlius. Tokiu būdu kiekviena šalis gavo savitą piešinį, atspindintį jos žmonių charakterį, gyvenimo būdą ir kasdienybę. Nors šis indeksas turi mokslinį pagrindą ir remiasi duomenimis, mūsų tikslas buvo suprasti žmones giliau nei vien tik per skaičius. Todėl panaudojome portretines nuotraukas, kurios sujungia DCI tapatybę į vieną visumą – joje persipina duomenys, žmonės bei kultūra.