Metai — 2020

Žvelgiant į rytdienos nekilnojamąjį turtą

Peržiūrėti
01 /

APIE PROJEKTĄ

„Galio Group“ (anksčiau žinoma kaip „M.M.M. projektai“) – tai tarptautinė nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovė, įkurta didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Vilniaus prekyba“. Beveik pusantro dešimtmečio bendrovė sėkmingai plėtojo biurų kompleksus, o vėliau nusprendė žengti į naują etapą – pradėti kurti gyvenamuosius pastatus. Šis žingsnis paskatino bendrovę atsinaujinti ir sukurti naują prekės ženklą, kuris atspindėtų jos plėtros kryptį.

  • SRITIS
    Nekilnojamas turtas
  • NUOTRAUKOS
    Martyna Paukštė
  • ĮGYVENDINOME
    Prekės ženklo sistema / Vizualiųjų komunikacijų dizainas / Biuro reikmenų dizainas / UX/UI dizainas / Front-end bei Back-end programavimas
01 /

PROJEKTO POREIKIAI

„Galio Grupė“ siekia tapti patikimu partneriu ir pirmuoju nekilnojamojo turto pasirinkimu žmonėms, pradedantiems kurti savo namų ūkį. Įmonė siekia sukurti šiltą ir jaukų prekės ženklą, atspindintį naujo gyvenimo etapo pradžios džiaugsmą, kartu išlaikant profesionalumą ir patikimumą, būtiną bendradarbiaujant su verslo klientais.

03 /

DIZAINO KURIAMA VERTĖ

Galio grupės misija – kurti ateities erdves geresniam gyvenimui. Nesvarbu, ar tai namai, ar darbo vieta, visuomet yra siekiama užtikrinti aukščiausią kokybę. Norėdami perteikti teigiamų pokyčių ir progreso idėją, sukūrėme logotipą su subtiliu horizontaliu padalijimu per vidurį. Šis simbolis atspindi naują, platesnį horizontą ir Galio grupės siekį kurti erdves, atverčiančias naujas galimybes. Pagrindine prekės ženklo spalva pasirinkome vidurnakčio violetinę. Ši spalva simbolizuoja stabilumą, klestėjimą ir harmoniją – būtent šios savybės yra patrauklios tiek privačiai, tiek ir komercinei Galio auditorijai.

04 /

INTERNETINĖ SVETAINĖ

Svetainės dizainas taip pat atspindi išplėstų horizontų idėją. Tai persiteikia naudojant įvairius vaizdus, ​​jungiamus su dideliais teksto blokais, kurie kartu sukuria efektą, primenantį horizontą.

PERŽIŪRĖTI