Lietuvoje veikiantis Europos Sąjungos programos „Kūrybiška Europa“ biuras atlieka itin svarbų vaidmenį puoselėjant kultūrinę bei kalbinę įvairovę, skatindamas Europos meno profesionalų bendradarbiavimą ir palengvindamas turinio kūrimą, platinimą bei medijų raštingumo ugdymą.
Nors Kūrybiškos europos biuras suteikia daugybę įvairių kultūrinių galimybių, jo vizualinei tapatybei ir bendram pristatymui pritrūko kultūrinio aspekto, kuris atspindėtų jo platų veiklos spektrą. Dažniausiai Kūrybiškos Europos biurai savo vizualinei tapatybei naudoja santūresnį požiūrį, įtraukdami ES vėliavą ir palikdami tuščios vietos fotografijoms. Kadangi unikalios, spalvingos ir nuoseklios tapatybės šiame lauke yra retai sutinkamos, nusprendėme užtikrinti, kad Kūrybiškos Europos biuras Lietuvoje išsiskirtų iš kitų, tuo pačiu išlaikant savo atpažįstamumą moderniu būdu.
Išlaikydami ES vėliavos idėją, ją pavertėme kvadratais, kurie metaforiškai reiškia tuščius puslapius ar erdves, simbolizuojančias naujas galimybes. Įtraukėme ir papildomus elementus, tokius kaip piktogramos, primenančios „tuščius puslapius”, kilusius iš logotipo raidžių. Šios piktogramos vaizduoja lankstymo procesą ir perteikia kasdienį kultūrinio augimo konceptą. Tipografijos ir spalvų paletės pasirinkimas siekia pabrėžti prekės ženklo unikalų charakterį, sklandžiai papildant naują fotografijos stilių.
Naujas vizualinis Kūrybiškos Europos biuro identitas įkūnija dinamišką ir gyvybingą bendruomenę, atspindinčią aiškios komunikacijos kultūrą bei išskirtinę biuro veiklą.