Metai — 2024

Žaliai balta legenda

Peržiūrėti
01 /

APIE PROJEKTĄ

Jau 80 metų „Žalgiris“ yra pulsuojanti Lietuvos sporto širdis, per skirtingas kartas kurianti pergalių ir nepalaužiamos dvasios istoriją. Tai daugiau nei krepšinio komanda – tai prekės ženklas, kuriame susijungia tradicijos bei ambicijos, uždegančios ugnį įvairaus amžiaus gerbėjų širdyse.

  • SRITIS
    Sportas
  • NUOTRAUKOS
    Martyna Paukštė / Žalgiris / Tsunami Films / Veronika Tamulionytė
  • ĮGYVENDINOME
    Prekės ženklo sistema / Vizualiųjų komunikacijų dizainas / Įvaizdžio kryptis
  • ŠRIFTO DIZAINAS
    Mykolas Saulytis
02 /

PROJEKTO POREIKIAI

Senasis „Žalgirio“ logotipas, nors ir ikoniškas, buvo sukurtas tada, kai skaitmeninė erdvė beveik neegzistavo. Dėl to logotipą tapo vis sunkiau pritaikyti įvairiems kanalams. „Žalgiriui“ reikėjo atsinaujinti – jam prireikė naujo logotipo, kuris atspindėtų klubo esmę šiandien ir kartu išsaugotų pagarbą ilgametei dizaino tradicijai bei turiningai istorijai.

03 /

DIZAINO KURIAMA VERTĖ

Visame pasaulyje „Žalgiris“ atskiriamas iš savo žalios bei baltos spalvos, įkomponuotomis į šachmatų lentos logotipą. Siekdami išlaikyti atpažįstamumą, bet kartu ir modernizuoti prekės ženklą, atnaujinome logotipą, išlaikydami esmines detales, tačiau jas supaprastindami. Naujojo dizaino akcentu tapo stilingas kamuolys ir lankas, simbolizuojantys „Žalgirio“ atsidavimą krepšiniui ir atspindintys būsimus laimėjimus. Taip pat pridėjome klubo įkūrimo datą – 1944 metus, – kad primintume, kiek ilgai „Žalgiris“ gyvuoja savo gerbėjų širdyse. Įkvėpti didžiausių klubo gerbėjų, sukūrėme ir specialų šriftą, pavadintą „Zalgiris Sans“. Šriftas įkūnija krepšinio klubo kovinę dvasią ir kartu su logotipu atspindi siekį nuolat tobulėti bei pranokti save.

04 /

REZULTATAI

Pristatęs naują prekės ženklo įvaizdį, „Žalgiris“ pasiekė reikšmingų laimėjimų – surinko daugiau nei 5 000 000 tiesioginių parodymų socialinėje erdvėje ir buvo paminėtas daugiau nei 30 įvairiausių žiniasklaidos priemonių. Jų vertė viršijo 100 000 eurų, o tai rodo platų krepšinio klubo pripažinimą bei poveikį. „Žalgirio“ parduotuvė „Žalgiris Shop“ taip pat patyrė fenomenalų pakilimą – nuo rugsėjo iki kovo mėnesio jų pardavimai per metus išaugo 110%. Be to, klubas sumušė ir bilietų pardavimo rekordus – rungtynes aplankė net 300 000 sirgalių, o tai yra 10% daugiau nei metais prieš tai. Įspūdinga tai, kad į visas 13 šio sezono Eurolygos rungtynių buvo išpirkti visi bilietai, o tai rodo neblėstantį sirgalių palaikymą ir entuziazmą.

Sėkmingas naujojo prekės ženklo ir logotipo įdiegimas tapo šių pasiekimų katalizatoriumi, atgaivinusiu klubo įvaizdį ir suaktyvinusiu sirgalių būrį.